ankan04

Direktlänk till inlägg 2 februari 2013

Fredag och massa saker har jag fått gjort

Av Angelica Johansson - 2 februari 2013 01:04

Tjena. Jobbade från halv 9 till 4 idag. Sedan kom Micke och Tommy till dollar. Så då handlade vi och sen gjorde vi birsta. Köpte kalsonger till Tommy och var på systemet. Laddad för 30års fest imorgon! :) Efter systemet åkte vi hem till centrum och gick på ica en snabbis. Sen mötte vi upp Sanna och åt med henne på mekong. Sen gick vi hem och packade upp varorna.Sen klädde man av sig skorna och arbetskläderna efter toolv timmar med dom på idag. Fyy faaan vad skönt det var och ta av sig skorna kan jag lova. Efter att haft dom på sig hela dagen.Sen dammsugade jag huset. Efter det la jag mig på sängen där jag somnade och vaknade nu. Så undra om man ska fortsätta sova? :) ? Jaa det gör vi. Lär bli lång dag imorgon
Godnaaaaaaat! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Johansson - 9 juli 2013 21:31

9815035190

Av Angelica Johansson - 6 mars 2013 22:00

Bloggen ligger nere för tillfälle så alla vet.

Av Angelica Johansson - 3 mars 2013 11:10

Hejsan. Förlåt för dåligt bloggande. Men har inte haft ork och tid. Ska bli bättre . Lovar....

Av Angelica Johansson - 20 februari 2013 07:25

Hej förra helgen var jag o killen o stora syster på Stiftelsen! :) as bra var dom. Tränade i söndags. Nu i veckan ligger jag sjuk. :'( Därför det inte blivit mycket till blogga. Det var allt jag hade o säga. Nu ska jag fortsätta sova. Kryper ner u...

Av Angelica Johansson - 14 februari 2013 18:44

Tjenixen. Ska börja med att säga glad alla hjärtans ? dag. Denna vecka har spenderats med och jobba och träna. Så har inte hunnit blogga. Just nu ialf sitter vi på hockeyen. Timrå möter Luleå.. :) Är här med moster och Morbro och Tommy. Nee vi får ...

Ovido - Quiz & Flashcards