ankan04

Alla inlägg under mars 2012

Av Angelica Johansson - 29 mars 2012 21:35

HEEEEEJ!! :)


Har en jätte kul sak och berätta eller egentligen 2 XD


Idag fick jag veta att jag får forsätta praktisera på Dollar efter påsk. HUR GLAD VART INTE JAG DÅ DÅ! :)


+ Att Timrå vann ikväll mot Rögle, så nu traskar vi upp mot elitserien igen :)


Köpte även ett par skitsnygga skor idag efter praktiken tsm med hjärtat och lilla syster & Mamma.


Haha såg även en brinnande bil på Mekonomen,  när vi for förbi, Skeeetttaaa coolt ;)


Vi åt även middag utanför Ica idag, vart hamburgare + lite förrätt.


Olika lax sorter och en liten påsktallrik. :P Namm Namm.


När vi kom hem städade jag &  hjärtat sen duschade jag.


Nu blir det mys i sängen med lillasyster och hjärtat och kolla Big Brother, sen är det dags att slagga! :)


En lång dag imorgon! :)


Hejdå, Skriver imorgon kväll! :)


 




Av Angelica Johansson - 28 mars 2012 20:01

hej alla läsare.


Igår tog man ju sprutan, gick jätte bra, öm och så i armen , men det gjorde inge ont och ta den.


 


Dagen idag. Har haft praktik idag 8-2, gick jätte bra, jag och en annan packade upp pallar med massvis med saker och prissatte, gick hur bra som hellst.


Imorgon har jag oxå praktik.


Nu ska jag kolla matchen mellan Fbk- Bif tsm med hjärtat!<3


Har inte så mkt att skriva, så jag tycker vi slutar där.


Ha en bra onsdag (lill lördag) :P


   

Hörs imorgon!! :)


Av Angelica Johansson - 26 mars 2012 09:48

Tja Tja! :)


Haft första lektionen, den gick bra.


Kollade lite om resor , för vi håller på att ska göra ett låsas projekt bara för att lära oss hur det funkar när man ska resa och så.


Första dagen på skolan efter 3 dagars praktik, och det första som händer är att man vill gå hem :S


Är det så det ska vara att gå i skolan? 


Är skolan inte en plats man ska trivas på och känna sig trygg, det är ialf vad jag hört.


Men så är det inte just här :S


Vad ska man göra, hur ska man orka gå ett helt år till? :O


Men men ska spela lite på facebook och kolla runt lite på bdb och så :)


Efter skolan ska man träffa mitt hjärta, som jag älskar mest av allt i hela världen!<3


När jag träffat han ska vi ta bussen hem till mig, när vi kmr hem ska vi vila en stund. 


Sen blir det väll bara en lungn måndag helt enkelt.


Men hörs och syns! Ha en bra måndag! :)




Älskar dig hjärtat mitt, vet inte vad jag skulle göra utan dig! <3<3<3




Av Angelica Johansson - 25 mars 2012 17:13

Tjooo alla läsare och bloggare! :)


Inte skrivit på jätte länge, men har haft annat för mig.


Ja nu är denna helgen slut oxå.


Den började med att i fredags for man som vanligt på praktiken, Packade upp massa varor och prissatte dom.


Slutade klockan 2, då hade älsklingen kommit, för vi skulle handla innan vi åkte hem.


Oj för er som inte visste så praktiserar jag på Dollar Store i Sundsvall! :)


Sen for vi hem, denna helgen har vi varit ensam hemma med min lilla syster, för pärorna har varit i Stockholm och tittat på Robert Gustavsson!


Så vi har bara tagit det lungt ätit goda maträtter , Fredags: Lassagne Lördag: Pommesfrites och Hamburgare och bea sås. 


Söndag: Våfflor, eftersom det är Våffeldagen idag


Veckan som kommer blir det att vara på skolan Mån / Tis, sen Praktik Ons / Tor/ Fre :P


På Tisdag ska jag vaccinera mig mot livmoderhalscancer på skolan, Det går till att man tar en spruta nu, sen en i Maj och sen innan man har avslutning i Juni :)


Helt gratis dessutom, Förut har det kostat pengar.


Ons/Tor/Fre Blir det bara vara på praktiken och sen hem och vara med älsklingen


Lördag: Då är det festa som gäller med massa underbara människor och älsklingen!<3


KLACKARNA I TAKET, Och musiken på högsta volym!!!


Sön: Vet jag inte en vad vi ska göra.



Nu ska jag och Älsklingen duscha ialf, sen hoppas jag på att få mysa lite med han! ;)<3


Men skriver mer senare ikv eller imorgon! :)


Ps: Älskar dig min underbara Älskling, Du & Jag föralltid!<3


 


Av Angelica Johansson - 19 mars 2012 10:05

Tjoo alla :)                                                                                                                                                                                                                                                                         Dagen idag blir att man är på skolan från halv 9 till 4.                                                                                                                                                                                                                                                               Sen blir det åka på citygross med hjärtat och handla & sen vidare till Birsta och sen hem och bara mysa och kolla Big brother med hjärtis! :)                                                                                                                                                                                                                                                                                        Skriver mer imorgon. Tjingeling :)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Lite bilder på några affärer vi ska på ;)      












Av Angelica Johansson - 13 mars 2012 08:39

Tja Tja! :)                                                                                                                                                                                                                                                                           Inte bloggat på länge för jag låg sjuk hela lovet, först influensan sen lungeninflammation!                                                                                                                                                                                                                                                       Men igår började ju skolan igen efter lovet. Idag blir det bara vara på skolan och sen vara med älsklingen.                                                                                                                                                                                                                                               Imorgon och på torsdag och fredag blir det praktik på dollar!! :)




Ovido - Quiz & Flashcards