ankan04

Alla inlägg under januari 2011

Av Angelica Johansson - 31 januari 2011 23:27

HejHej bloggen!  Sista dan på januari idag +

 

Första dagen på praktiken avklarad! :D

 

Började klockan 09.00 och slutade klockan 12.00 :)

 

Inte gjort så mkt idag där, bara testat att pilla bort klister tjosan som man ska ta bort innan man trycker på grejer.

 

Och sen har jag bara sorterat in massa tryck i kuver! :)

 

Sen när jag kom hem så såg jag tv och åt och sen sov jag en stund till klockan 16.00, då bytte jag om och kollade bussen och sen åkte till Älsklingen. :)

 

Åkte till han för jag skulle vara med han och Kent och se hockey, Timrå och Skellefteå Aik. Matchen slutade 2-5.

 

Tuvärr grabbar ni kom inte enda fram, men på Torsdag måste vi krossa Modo på bortaplan.

 

Sen när matchen var slut åkte jag med kent hem.

 

När jag kom in åt jag Thomas hemlagde risotto, gick faktiskt att äta.

 

Sen så pratade jag med Mamma en stund och sen såg jag tv och sen så gick jag ner hit till sängen.

 

Och just nu pratar jag med älsklingen i telefonen och skriver detta inlägg.

 

Ska snart sova för jag börjar 09.00 imr men jag får börja 08.00 för då kan jag åka bil dit. =P

 

Men aja få se om jag slutar 12.00 imr eller 13.00 :)

 

Men skriver mer imr.

 

Ha en skön natt, det ska jag ha.  Ska försöka sova skönt inatt, för natten som var låg jag bara och vred och vände på mig. XD

 

Hejdåååå! //AnkaN

 

Ps: Älskar min Tommy Lundin mest av allt på denna värld! <3

    

 

 

 

 

Av Angelica Johansson - 30 januari 2011 23:33

Hej helgen har varit både bra och dålig.

 

Tänker inte berätta vad som hänt denna gång, många kanske vet men dom som inte vet behöver inte veta heller.

 

Men ialf, imr har jag praktik på ett tryckeri,

 

är lite nervöös för jag är så blyg i början sen babblar man på som saatan XD

 

+ är jag sjuk, har ögoninflammtion och hosta och snorig och ont i halsen :'(

 

Det är därför jag inte kommer skriva så mkt, för det gör ont i ögona och sitta vid datorn.

 

Ska snart stänga igen och sova.

 

Idag när jag kom hem från älsklingen, har varit där hela helgen kan jag tillägga så åkte vi ner till torget och deltog i marchall tändningen, jag och familjen.

 

Sen for vi hem och åt middag och sen kom Toula, hon kom och grattade mig i efterskott. Tack Tack. :)

 

Fick en blomma och ett halsband. Ni kan få se blomman imr när jag skriver.

 

Men nu ska jag stänga av, det var lite av det som hänt

 

Hejdå//AnkaN

 

    

Ps:Det stora halsbandet fick jag idag och det andra fick jag av Bylund i present :D

 

Bjuppar på 2 bilder på dagens outfits :D

 

 

 

 

 

 

Av Angelica Johansson - 27 januari 2011 23:21

Tjennaa skulle bara berätta att idag drog timrå hem en viktig 3poängare mot Frölunda borta med 2-5 :D


HejjaHejja.


Och en grej till kommer inte skriva förrns måndag nu för jag ska sova hos killen hela helgen. Så ha en toppen helg alla för det ska jag.


Tjingeeeliiinng/ AnkaN


 

Av Angelica Johansson - 26 januari 2011 23:12

Hejsan" Blir snabbt inlägg nu, trött som en tooka XD


Idag slutade man vid 13.00 för att jag skulle till frissan klockan 15.15 :)


Så nu är jag nyklippt och fin.


Var hemma runt 5 och då vart det äta middag och sen kom Bylund så då pluggade vi körkort från klockan halv 8 till halv 10. Så nu kanske lite fastnat nu när vi har disskuterat frågorna tsm :D


Hoppas kan man ju alltid göra :D


Men nu ska jag sova, här får ni 2 bilder på mig hur det ser ut nu när jag är ny klippt. :)


Peace hej/AnkaN


  Ny toppat! :)


  Fina pucken ;)


  Mupp bild på mig, Måste ju bjuda på mig nån gång :)

Av Angelica Johansson - 25 januari 2011 22:58

Tjenaaaaa! Blir ett snabbt inlägg för sängen kallar inte hänt så mkt idag.

 

Skola som vanligt och sen vid 10.00 såg vi hedbergskas vårshow. :)

 

Riktigt bra.

 

Efter skolan så åkte jag hem och pluggade teori, och åt och sen vart det datorn.

 

Ska inte skriva mer nu för det har inte hänt så mkt idag, så det finns inget att skriva om.

 

Men här får ni några bilder! ;)

 

Peace// Ankan

 

  

Kommer ni ihåg den här bilden som var under snön för typ 1vecka sen? :O

 

  

Nu ser den ut så här, Fatta vad fort snön har försvunnit bara för att det var plusgrader

igår :)

 

skööönnnt! <3

 

Men nu är det kallt igen.

 

 

Av Angelica Johansson - 24 januari 2011 08:57

Halllååå bloggen! :)


Inte varit hemma sen i torsdags så drf har det inte blivit nått bloggande.


Men ialf kan ju berätta om denna helg, vad den kommit med för överasskningar.


I fredags så slutade man på skolan klockan 13.50 och då blev det att fara hem och duscha och hämta lite grejjer och sen fara till älsklingen, för jag skulle sova där.


Kvällen spenderades där, först var vi på hans träning sen gick vi hem till han och åt och bara myste. :)


Sen lördagen så gick vi på hockey, det var ju ländsderby mellan Timrå- Modo, tuvärr tog Övik hem det denna gång med 2-5:'(


Men det var tack varre domarna, men så är det ju alltid när Timrå spelar hemma.


Men nu hoppas jag att vi tar dom borta i Övik den 3 februari!!!


DOM MÅSTE TA DOM!


Efter hockeyn gick vi hem till mig och åt Strips och hamburgare sen så såg vi lite tv sen somnade vi redan vid 22.00 på kvällen.


Riktigt skönt faktiskt, men det värsta med att somna tidigt är att man vaknar tidigt nästa dag.


Vi vaknade ungefär vid 8 halv 9 på söndan. -.-'


Men sen låg vi och snackade och sen så somnade vi om, som tur var. Annars hade jag varit knäckt hela söndan.


Men ialf vid 12 på söndagmorronen klev vi upp och fikade och sen gick vi ner till bussen för då skulle vi åka hem till han.


När vi kom till han så såg vi tv och sen åt han, han frågade om jag ville ha men jag sa att jag skulle äta när jag kom hem.


Sen så såg vi tv och myste, sen kom kent en snabbis också men sen åkte han på affärn.


När han kom tbx så åkte jag med han hem. Tack för skjutsen kent, det var busigt av dig.


Måndag: Klockan är nu 09.07 fattar inte vad jag gör vaken på tanke på att jag har sovmorgon till 12 idag.


För vi har öppethus på skolan idag, så jag slutar 20.00 ikväll.


Men ska försöka somna om nu ialf, kanske skriver ett snabbt inlägg ikväll när jag kommer hem, vi får se jag lovar inget XD


Haha det är 3+ grader ute idag, det märks till och med nu när jag ligger i sängen. För det rasar ner snö från taket XD


Peace// AnkaN!


Bilder från helgen! :D


 

   



Av Angelica Johansson - 19 januari 2011 23:07

Tjena igen! :)

 

Sa ju att jag skulle försöka blogga varje dag eller varannan och idag är det en varannan dagen. :)

 

Igår hände inte så mkt skola som vanligt och sen hem och plugga lite på körkortet och sen Hillbillys möte :D

 

Efter det blev det hem och göra sig klar för sängen och sen ringde älskling så då snackade man med han en stund.

 

Sen somnade jag som vanligt mitt i samtalet, ganska pinsammt tkr jag.

 

Men det har hänt typ 20,25 ggr snart satt pojjken min börjar bli van att jag somna. XD

 

Idag har det inte heller hänt så mkt. Lektion på västermalm på morgon.

 

Där hade man ett litet teori prov, test på vad vi lärt oss på skolan inom körkortet! =P

 

Vet inte hur det gick det får vi veta nästa onsdag.

 

Sen vart det att ha lektioner som vanligt.

 

Vid 15.15 tiden slutade man då vart det stan med folket som vanligt och sen åkte man hem vid 5 och va hemma hos Bylund en stund och sen åkte vi till mig och såg tv med Mamma och Thomas.

 

Pluggade även lite körkorts frågor, sen så gick jag och duschade och sen borsta tänderna.

 

Och nu har jag intagit sängen och ligger och kollar runt här på nätet och pratar med Älsklingen i telefon.

 

Fördriver tiden mest, för jag måste vara vaken till 00.00 så jag kan föra över 200 kr på min telefon.

 

Får ju pengar då vettu! :)

 

Men ska prata med Älsklingen nu.

 

Kanske inte blir nått skrivande imr och över helgen. Beror på om jag sover hos Älsklingen eller inte.

 

Men ni märker när jag uppdaterar.

 

Tuvärr har jag inga nya bilder att bjuppa på idag :'(

 

Ledsen för det.

 

Men ist kan ni få en fin dikt :)

 

Ps: Fick även en keps idag av Älsklingen som jag velat ha ett tag, har världens bästa kille jag. :)

 

 

Men här kommer den efterlängtande dikten.

 

Jag älskar dig
Jag vill inte sätta världen i brand
Bara tända en liten låga i ditt hjärta
Jag vill inte släppa din hand
För att det skulle ge mig smärta
Jag vill inte hålla dig för hårt
Men inte heller låta dig gå
Det skulle vara alldeles för svårt
Eftersom jag älskar dig så.

 

 

Men ha en forstt bra kväll, här kommer en bild på min snygga keps! :)

 

Peace//Ankan

 

 

  

 

 

 

 

 

Av Angelica Johansson - 17 januari 2011 20:54

Tjah Tjah Bloggen! :)


Förlåt för en dålig uppdatering men det är för att skolan har nyss börjat så hela förra veckan vart att ladda inför skolan.


Men men nu kan jag berätta en grejj som alla kanske inte vet! ;)


I Söndags den 16/1-2011 då hade jag 2 månader med min Älskling!<3


Vi gjorde inget speciellt var bara hemma hos han, och bara myste och kollade tv och bara tog det lungt :)


Riktigt skönt eftersom första veckan på skolan var lite jobbig, svårt att komma upp på morron och inte pigg för att ha några lektioner.


Men nu är det ny vecka och skol vecka 2 har börjat.


Så nu har man laddat batterierna till 100 i helgen :D


Så nu tar man nya friska tag denna vecka.


Idag är det Måndag den 17/1-2010


Idag har man varit 18 i 12 dagar.


Det känns till och med att man är äldre man kan inte tro det men det är sant.


Men ialf  så slutade man vid 15.00 idag, då blev det träffa Älsklingen och Johan och Lass och massa andra.


Sen så åkte man hem vid 17.00 och då blev det att äta och sen sitta vid datorn tsm med Bylund.


Nu ligger man i sängen och kollar på 1an på idrottsgalan och så chattar man med Stora syster och killen min på msn:D<3


Efter galan blir det att duscha och sen packa gympa kläder.


Sen blir det sängen, kanske prata med älsklingen en stund.


Men nu ska ni få lite bilder från idag! :D


Skriver mer kanske imr, ska försöka uppdatera varjje dag, om det inte blir varjje så ska det ialf bli varannan XD// Ankan 



Bilder!! :)



 


Solen! :)



Bylund och Jag! =)



 


En bil XD



 


Jag! ^^



 


Jag och Älsklingen! :)



Älskar dig Hjärtat! :)



            





          
   















Ovido - Quiz & Flashcards