ankan04

Alla inlägg under maj 2012

Av Angelica Johansson - 31 maj 2012 10:04

Hejsan alla :D


längesedan jag bloggade nu, tror jag ska lägga ner bloggen.


inge kul längre + finns ingen ork till att skriva här.


Men ialf nyss haft gympa, sen ska vi äta lunch & så.


Sen vid 2 tiden ska vi bowla med klassen sen slutar vi. 


Då ska jag åka till älsklingen och vänta på att han slutar sen blir det hem & städa och duscha :)


Sen blir det kanske data sittande ett tag eller bara massa mys med älsklingen min. !<3


En till sak, min vän Linnea far till Mallorca imr :'(<3


Kommmer sakna henne sista veckan på skolan & sen på sommarlovet så klart.


Nej nu ska jag kolla runt innan vi börjar . :)



Dagens bild får bli en bild på mig & Linnea! :)<3




HA DET BRA GUMMAN I MALLORCA!! :)<3


Tjingeeelliinng!" :)






Av Angelica Johansson - 22 maj 2012 08:23

Tjaaaaa! :)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Syrran konfirmerad & vi hade Anton från Tor-Sön + fotoutställningen gick kanon, Check


Sitter på skolan nu. börjar halv 9.


Innan idrotten  börjar idag ska jag på ett litet ärende, sen blir det idrott & lunch & sen lektioner resten av dagen. :)


Ikväll blir det att gå & kolla på fina bilar i Timrå med Hjärtat & Min bässteeevvväääänn Tiff!<3


Efter det får vi se vad som händer.


Men ska dra nu ialf! :)


Höres imörra, då ska jag försöka lägga in lite kort! ;)


Hejdå!!! =P


 

en bild på mig & min bästevän! <3






 

 

                                                                                                                                                                                                            









Av Angelica Johansson - 15 maj 2012 22:35

Tjaaaa :)                                                                                                                                                                                                                                                                                      Dålig uppdatering här eftersom jag/hillbillys klubben jobbat med bilträff & Crusing i helgen.


Säger bara det vart succe, det var 338bilar på utställningen & 568bilar på kvällen som crusade :)


Men det är många bollar i luften nu här hos mig så kommer inte blogga på ett tag.


Mkt på skolan.


vi ska ha systers son Anton. Tor-Sön :)


Lillasyster konfirmera sig.


Vi på skolan har fotoutställning imorgon 3-5.


Ska bli kul men jobbigt att gå i skola till klockan 5 på kvällen -.-'


Men ska dra nu, jag & hjärtat måste sova.


Lång dag imorgon, men vi ses nästa gång jag kikar in här.


Ni får ha det så bra så länge ;)

Av Angelica Johansson - 10 maj 2012 21:24

Tjena Tjena.


Nu blir det tv och titta på det här tsm med hjärtat och lillasyster :D


 

Har ni inte kollat in det, så är det ett måste. Grymmt bra.. :)


Låten ur introt i början. :)


"Hey girl, whatcha doing? Hey girl, where you going? Who's that girl? Who's that girl? It's JESS!"

Av Angelica Johansson - 8 maj 2012 22:15

Bildomb sen helgen!! :)
















Ingen bild är redigerad! ;)




         

Av Angelica Johansson - 7 maj 2012 10:14

Tjenaaaa.


Är i skolan nu, haft första lektionen.


Var helt ensam med läraren i början, sen kom Simon :)


Nu har vi rast och sen lektion och sen lunch :D


Känns konstigt att vara här igen :O?


Efter lunchen har vi lektioner enda fram till 4 då jag slutar.


då ska jag träffa Älsklingen o Tiffie gumman min!<3


Sen blir det åka hem o äta och sen möte.


När man kommer hem sen blir det att packa gympakläder & sen blir det data sittande o sen sova....


ska även lägga upp bilderna från igår.


Men måste kila, börjar nu! :)


hejdå! :P


 




Av Angelica Johansson - 6 maj 2012 22:54

Tjeeeennaaa alllihoppppppppppaaa!! :)


Dagen idag har man spenderat i Ånge tsm med syster o systerson, Ek  o hjärtat, o övriga familjen o Morfar o Peter.


Vi har fikat o lekt och grillat och greja.


Åkte vid 12, kom hem halv 10 på kvällen :P


Har tagit mkt bilder, så imorgon ska jag försöka ladda upp lite bilder :D


Men nu kallar sängen på mig o hjärtat, skola imorgon för oss.


Jag som inte varit på skolan på en och en halv vecka typ x)


Mycket roligare att vara på praktik.


Men Mån-Tis skola och Ons- Fre praktik igen!!! :)



Här kommer en bild ialf på en present som Anton fick av sin Morfar!!! :)


 

Sovgott allihopa, höres imorgon efter skola o möte på kvällen med Hillbillys :D








Av Angelica Johansson - 5 maj 2012 13:47

Tjena!! :)


ÄNTLIGEN HELG!


Eller vad säger man x)


Igår blev det bara att ta det lungt så trött....


Idag vaknade vi 8 så vid 9 gick vi upp.


Resten av dagen idag blir det bara massa tv tittande o mkt  mys med hjärtat o familjen!


Imorgon blir det kliva upp tidigt för att duscha o fika  sen sätta sig i bilen & åka upp till Ånge till syster & gänget och gratta Anton som fyller 4år på Onsdagen... :)


Skriver mer imorgon när vi kommer hem. 


Nu ska jag forsätta chatta med Tiff tsm med Tommy!


Dagens låt :)


http://www.youtube.com/watch?v=agePHpuDFt0


Hejdå! :)



Ovido - Quiz & Flashcards