ankan04

Alla inlägg under januari 2012

Av Angelica Johansson - 31 januari 2012 12:34

Cha Cha :)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                För det första vill jag säga att alla ska GE FAAAN I MIG""                                                                                                                                                                                                                                                             + ATT SLUTA SPRIDA FALSKA RYKTEN!!!                                                                                                                                                                                                                                                                                       Har sett film på morgonen , sen ett pass gympa. Sen åt vi äkklig fisk jag och linnea.                                


 

Sen stod vi och väntade på bussen typ 15min :O



 

  

Sen gick vi upp till skolan.


 

Snart blir det att ha möte med kuratorn och fylla i ett papper, sen lektion.



 

Sen slutar man, då ska man vänta på pojken.<3

 


Sen åker vi hem, resten av kvällen vet jag inte vad som händer.


 

Älskar dig min Prins Tommy Lundin! :)<3




 

 

   

 

                    











Av Angelica Johansson - 31 januari 2012 12:34

Cha Cha :)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                För det första vill jag säga att alla ska GE FAAAN I MIG""                                                                                                                                                                                                                                                             + ATT SLUTA SPRIDA FALSKA RYKTEN!!!                                                                                                                                                                                                                                                                                       Har sett film på morgonen , sen ett pass gympa. Sen åt vi äkklig fisk jag och linnea.                                


 

Sen stod vi och väntade på bussen typ 15min :O



 

  

Sen gick vi upp till skolan.


 

Snart blir det att ha möte med kuratorn och fylla i ett papper, sen lektion.



 

Sen slutar man, då ska man vänta på pojken.<3

 


Sen åker vi hem, resten av kvällen vet jag inte vad som händer.


 

Älskar dig min Prins Tommy Lundin! :)<3




 

 

   

 

                    











Av Angelica Johansson - 31 januari 2012 12:34

Cha Cha :)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                För det första vill jag säga att alla ska GE FAAAN I MIG""                                                                                                                                                                                                                                                             + ATT SLUTA SPRIDA FALSKA RYKTEN!!!                                                                                                                                                                                                                                                                                       Har sett film på morgonen , sen ett pass gympa. Sen åt vi äkklig fisk jag och linnea.                                


 

Sen stod vi och väntade på bussen typ 15min :O



 

  

Sen gick vi upp till skolan.


 

Snart blir det att ha möte med kuratorn och fylla i ett papper, sen lektion.



 

Sen slutar man, då ska man vänta på pojken.<3

 


Sen åker vi hem, resten av kvällen vet jag inte vad som händer.


 

Älskar dig min Prins Tommy Lundin! :)<3




 

 

   

 

                    











Av Angelica Johansson - 31 januari 2012 12:34

Cha Cha :)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                För det första vill jag säga att alla ska GE FAAAN I MIG""                                                                                                                                                                                                                                                             + ATT SLUTA SPRIDA FALSKA RYKTEN!!!                                                                                                                                                                                                                                                                                       Har sett film på morgonen , sen ett pass gympa. Sen åt vi äkklig fisk jag och linnea.                                


 

Sen stod vi och väntade på bussen typ 15min :O



 

  

Sen gick vi upp till skolan.


 

Snart blir det att ha möte med kuratorn och fylla i ett papper, sen lektion.



 

Sen slutar man, då ska man vänta på pojken.<3

 


Sen åker vi hem, resten av kvällen vet jag inte vad som händer.


 

Älskar dig min Prins Tommy Lundin! :)<3




 

 

   

 

                    











:D

Av Angelica Johansson - 29 januari 2012 23:41

hej blir ett snabbt inlägg :D


ligger i sängen med hjärtat nu.


Vi ska snart sova. Bara han har kollat klart på nått på tven :D



Gammal bild från krogen :D



 

Godnatt. Skriver imorgon när vi kommer hem ;D 

Av Angelica Johansson - 28 januari 2012 18:20

Idag gick vi från Skönsberg till Dollar och handlade, sen tbx :)
Hem och åt strips och lövbit o beasås. Träffade Thea och Jimmy och Leon på dollar med. Trevligt :) Nu blir det film och massa gott tsm med Tommy & Angelica & Ali :)


 

Ses senare :)

Av Angelica Johansson - 28 januari 2012 18:20

Idag gick vi från Skönsberg till Dollar och handlade, sen tbx :)
Hem och åt strips och lövbit o beasås. Träffade Thea och Jimmy och Leon på dollar med. Trevligt :) Nu blir det film och massa gott tsm med Tommy & Angelica & Ali :)


 

Ses senare :)

Av Angelica Johansson - 27 januari 2012 22:46

Cha Cha :)


Idag på skolan har man gjort klart sminkboken nästan, bara typ sätta spiral i den sen så ;)


Trodde jag skulle få vara ensam idag på stan medans jag väntade på hjärtat


Men så vart det inte, tur.


Vart att vara med madde och Linnea, sen Angelica o Pelle , Phu, Bylund, Albin :)


Vi hade kul vi XD



Sen när man kom hem myste man med hjärtat, sen så kollade vi på Linköping och Timrå matchen som slutatde 6-3

:( Åt lite godis med :D


Sen åt vi pommes frites och korv. :)


Sen blev det att kolla på the voice en stund, sen såg vi slutet på Spy kids 3d.


Sen så duschade vi tsm :) 


Just  nu ligger vi i sängen och lyssanr på musik och funderar på vad vi ska hitta på.


Kanske blir en kortspels runda med älsk och Ali och Angelica. :)


Imorgon ska vi gå från Skönsberg till dollar store, sen hem med påsarna.


Sen gå ner till willys och handla middagen som vi ska äta imr :)


Men skriver mer imorgon! :)


ha en bra Fredag natt! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards