ankan04

Alla inlägg under mars 2011

Av Angelica Johansson - 31 mars 2011 10:34

Tjena Tjena! :)

 

hände inte så mkt igår var hemma hos älsklingen och såg hockey. :)


 Sitter på skolan nu, vi ska snart gå ner till museumet och kolla på gammla kameror.


Sen slutar man och då ska man till Älsklingen. :)


Efter vi varit hos han drar vi vidare hem till mig.


för idag ska jag plugga körkorts teori, blää men måste göras.....


Men skriver mer ikv elr imr.


Hejdå! :)



   Bjuder på en bild på mig och min stora syster barn som jag är moster till! :)


Av Angelica Johansson - 29 mars 2011 20:42

TjaTjah! :D

 

Skulle precis börja blogga nu när mamma säger åt mig och kolla ut och tro inte på fa.... att snön vräker ner ute, räcker det inte att det haglade idag? :O

 

Om det forsätter så här är det ju vinter snart, vart tog steekvädret vägen?.

 

Då man kunde ha solbrillor på sig och se snön bara smälta bort och känna asfalten under fötterna :)

 

Dagen idag började med att man vaknade upp brevid mitt hjärta hemma hos han.

 

Låg och myste en stund och sen klev vi upp och fikade och sen drog till skolan.

 

Efter skolan for jag till Älsklingens skola och väntade på att han skulle sluta. När han sluta  så for han och jag och Johan och Lass ner på stan och gick där en stund. Sen tog jag bussen hem och åt och sen ut och övningskörde.

 

Gick inte så bra men men..

 

Nu ska ja prata med Älsklingen och sen fika och sen sova.

 

Hörs imr. Hejdå :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Angelica Johansson - 28 mars 2011 09:32

Tjena Tjena! :)

 

Inte skrivit nått i helgen så får skriva nu. Just nu sitter jag på skolan, för det är ju måndag morgon. suck -.-'

 

HATAR MÅNDAGAR!!!

 

Så kan ju berätta om helgen ist. :)

 

Fredags: Så åkte jag hem till Älsklingen och sen åkte vi på birsta och handlade godis och dricka, och mackor till morsan och in på rusta och köpte en grej åt stora syrran. :)

 

Sen tog vi bussen hem till mig och bara softade! :)

 

Lördag: Så klev man upp och stack på birsta igen med Angelica och Ali.

 

Gick med dom en sväng och älsklingen, sen så gick jag och älsklingen med stora syrran och Anton ist.

 

Vi åt på doncken med dom och sen shoppade vi Mamma och låsas farsans presenter! :)

 

Sen for vi hem. När vi kom hem åt vi middag och sen så bytte vi om och fixade oss. Sen bar det av ner mot Timrå centrum med en cider i högsta hugg XD

 

För jag och Tommy och Erika skulle ner till vinterfestivalen och kolla på Erikas kompisar som uppträdde och sen markolio :D

 

Så vi spenderade kvällen där i tältet från halv 8 till typ 23.30 kanske :P

 

Kulkul :D

 

Sen har vi ju den tråkiga söndagen då.

 

Det vart en lat dag som alltid. Låg och tittade på film och käkade godis och drack dricka med Älsklingen, typ det enda som hände. Vi spelade även lite dator med Anton innan han skulle åka hem :)

 

Men nu har vi kommit fram till den tråkiga måndagen :/

 

Dagen planer: Skolan

sen slutar man halv 2 :D

 

Då blir det väll stan en stund sen bort till Älsklingens skola och vänta på han, för han slutar inte förrns 4 :O

 

Sen ska vi hem till han, ska sova hos han idag :D

 

Vet inte vad vi ska göra men alltid hittar vi på nått.

 

Men nu ska jag sluta skriva för jag börjar snart igen, bara en 30min rast på måndag morgonen ;O

 

Men kan ju ladda upp en bild på en ny glass jag ätit i helgen med som jag INTE REKOMMENDERAR! Ussch vad äkklig den va ;O

 

Men ha det bra så länge, så får vi se när jag skriver nästa gång.

 

Hejdååå så länge :D

 

 

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!! XD

 

 

Av Angelica Johansson - 25 mars 2011 07:06

tjena bloggen! :)

 

Fin morgon idag, inget stormväder som det var igår inte.

 

Shit man gick ett steg och blåste 3 igår XP

 

Sitter hos älsklingen nu och ska fika och sen åka på skolan. :)

 

Idag kommer syster och Anton. :)

 

Dom kommer vid 9 tiden till Timrå, sen ska dom till min skola klockan 10.00 För jag ska fota Anton och Syster i studion på skolan :D

 

Kommer bli as kul. Sen efter skolan slutar ska jag träffa älsklingen och fara på birsta och handla namm namm :D

 

Billigt idag på Ö.B :)

 

Men skriver kanske mer ikväll, får väll se vad kvällen erbjuder för gott! ;)

 

Men ha en skön fredag alllihopa där ute i cyber världen! ;)

 

Ps: Vad tyckte ni om att jag  hissade och dissade då?

Ska jag forsätta med det?

Av Angelica Johansson - 23 mars 2011 18:54

Hejsan alla bloggare! :)


Börjar med att be om ursäkt för att jag inte skrivit sen i måndags på morron.


Men det vart en nästan vanlig skoldag, det enda annerlunda var att vi var och tittade på skolbio


Ocean. Säger bara se den inte den suger som fasiken.


Sämsta filmen jag sett på länge -.-'


  


Rekommenderar den inte



Efter skolan vart det att gå på birsta med Bylund och Älsklingen. Bylund shoppade satan medans det var jag och Tommy som fick bära. För om vi bar åt han alla påsar så skulle vi få varsin glass på donken. Det fick vi också, XD hehe.


Sen efter birsta for vi hem. Behöver inte skriva nått mer om måndag så nu börjar jag berätta om Tisdag ist :D



 


Tisdag morron: Började med att man vaknade upp tillsammans med älsklingen och åkte til skolan.


När jag kom till skolan jobbade vi på som vanligt och sen hade vi lunch och sen hade vi flea andra lektioner.


Efter skolan så åkte jag hem till Tommy, sen kom Bylund hem till Tommy med.  vi var där och surrade skit. XD


Sen åkte Tommy på träning och jag och Bylund och angelica åkte ner på stan och sen gick vi upp till bion för vi skulle se hur många lingon finns det i världen tsm med dom som valt fritidskursen.


Lite fakta om filmen:


Alex, 27 är en stor egoist och har misslyckats med det mesta i livet. Han har en usel relation till sin flickvän och är dessutom arbetslös.

När han så äntligen får ett jobb på Hudiksvalls Kommun vet han inte riktigt vad han ger sig in i. Plötsligt befinner sig Alex som ledare för ett gäng utvecklingsstörda och dom får honom steg för steg att se livet med nya ögon. Alex inser att alla människor är lika värda och har samma möjlighetatt växa bara man visar förtroende och respekt. Alex inser också attensam inte är stark utan tillsammans med andra blir man stark.

Filmen bygger fritt på Glada Hudik-teatern och deras verksamhet som gjort sensationell succé såväl i Sverige som internationellt.


Säger bara: REKOMMENDERAR DEN STARKT! ;)


  

Onsdag: Allså idag tänker jag inte skriva om för det har inte hänt nått kul idag.

Bara det gammla vanliga.


Men skriver kanske mer imr elr på Fredag.



Ps: Avsluta med en rolig historia XD och en Hiss och Diss :)


Mamman har slut på tampongerna o ber Per att gå till affären. -Använd ej fula ord. Säg snällt vad du ska ha, säger hon. Per går men kommer inte hem. Mamman ringer till affären: -Jo Per är här men vi förstår inte vad han ska ha? - Vad sa han då? - Jo han ber att få invändig isolering till pappans hobbyrum. Hahahaha!!!!!!


  


Börar med att Hissa dessa två linnen från Gina tricot. :)

Så fina :D


Detta vita linne för 99kr


   

Och detta för 129kr  



 


Fet DISSAR detta linne för 129kr, skulle aldrig sätta på mig detta fula linne.


  


Ha en bra kväll! Hejdå :D







Av Angelica Johansson - 21 mars 2011 08:16

Tjena! :)

 

Inte skrivit på ett tag för har inte vetat vad jag ska skriva om. XD

 

Men nu när jag loggade in hade jag fått två kommentarer! hihihi :)

 

Men kan ju berätta om helgen ialf.

 

Den har jag spenderat med min Älskling och min bästevän! :)

 

Det är väll så det ska vara att man ska vara med dom bästa, :)

 

I Fredags så var vi hemma hos min bästevän och bara slappa och jag och min kille sov där, mysiggt värre! ;)

 

Lördags: Då blev det birsta med dom två och min lilla syster.

 

Köpte inget speciellt, bara typ en glass och så åt vi på doncen.

 

En grej jag köpte var en liten radiostyrd bil, haha as kul, tycker om bilar jag :) Den kostade bara 150kr.

 

Lilla syrran köpte också en.

 

Sen efter birsta då for vi hem till Bylund.

 

Och såg på film och åt namm namm och drack lite dricka :D och Sanna stack sen till en kompis och sov där.

 

 

Söndag: Så vaknade vi och åt frukost och sen såg vi reprisen på körslaget.

 

Sen gick vi ner till ica och köpte glass, jag och Bylund testade den nya Twister och Tommy(min kille) för er som inte vet vem tommy är XD tesdade den nya Daimen. :)

 

Våra glassar vi åt får ett stort fett +++++++ as goda.

 

Efter det for vi till min moster och fikade och surrade skit.

 

Men nu är jag på skolan, det är ju måndag, trisst men skitsamma.

 

Ska kolla runt nu innan jag börjar. Slutar klockan halv 2 då blir det att vara med Tiffie till 4, sen ska jag och Bylund och Tommy på birsta.

 

Skriver kanske senare idag elr imr få se vilket humör jag är på.

 

Men ses. Ha en bra Måndag. Hejdå :D

 

Dessa glassar´har jag testat i helgen. :)

 

  

Nya Twister :)

 

  Nya Daim glassen :D

 

  och denna goda sak :D

 



 Får värsta vårkänslorna att äta nya glassar ute i solen :D


Värsta steeek ;D

Av Angelica Johansson - 17 mars 2011 18:55

Tjena! :)

 

Tbx efter en veckas lov, förslag på vad man kan skriva, för om

 

ingen kommer med förslag så lägger jag ner bloggandet.

 

 

Ser på statistiken att det är många som läser men inte

 

kommenteram så denna gång. KOMMENTERA!!!!!!

 

Av Angelica Johansson - 1 mars 2011 22:22

Bloggen ska vila nu till vecka 11, skriver

 

 

Om ni ha tur kan det hända att jag

 

kommer in och skriver nått litet inlägg

 

Före vecka 11.

 

 

                             :D

Ovido - Quiz & Flashcards