ankan04

Alla inlägg under november 2010

Av Angelica Johansson - 30 november 2010 22:39

Hej nu ska jag skriva igen, för jag frågade folket på facebook och dom tyckte jag skulle börja skriva blogg igen. :)

 

Så vi testar väll och se hur det går med det och vad alla tycker om det jag skriver.

 

Jag börjar skriver från och med imr. :*)

 

November månad har närmat sig slutändan också och nu går vi in i julmånaden.

 

Men skriver som sagt mer imr. Hejdddååå!! :)

 

  

 

 

 

 

Av Angelica Johansson - 14 november 2010 00:22

 

 

  

 

Hejsan.

 

Fredagen spenderades hos älsklingen.

 

Var meningen att jag skulle sovit där idag med men jag vart dålig. Började må illa.

 

Så jag fick åka hem, men som tur var det inte kräksjukan utan bajjs sjukan XD

 

Bättre nu ialf skönt det.

 

Men nu orkar jag inte skriva mer. Skriver mer imr vad jag gjorde idag tex. :)

 

hejdå//Ankan

 

  

 

 

 

 

 

Av Angelica Johansson - 10 november 2010 07:08

Tjosan! :)

 

Fasikken vad mkt snö det kommit, halva himmlen har ju rammlat ner.

 

Hataaaarrr snöööööö!

 

   Måsteförsöka gå ner till bussen nu med tenniskor i djupsnön! Önska mig lycka till//Ankan

 

 

 

 

Av Angelica Johansson - 8 november 2010 07:16

 I Lördags skulle man ha tänt
ljus på graven för att tänka på dom bortgångna, men ist
tände jag ett ljus igår kväll hemma och tänker och saknar dig.

Saknar dig så mycket min älskade Farmor ( Eva Andersson)

Kom tillbaka snälla :'(

Av Angelica Johansson - 7 november 2010 22:39

Tjena! :)

 

Dagen började bra! :)

 

Vaknade tillsammans med Bylund och Älsklingen klockan 2 på eftermiddagen så dagen var som förbi igentligen. XD

 

Men men. Sen klädde vi på oss och sen så satt vi oss vid varsin dator och kolla runt. Sen så typ satt vi och bara snackade om allt möjligt.

 

Senare så åkte Älsk och Bylund hem :/ Tråkigt,

 

När dom åkt så dammsugade jag och torkade golv, och lyssnade på Tomas Ledin! :)

 

Sen när jag var klar såg man på bingolotto med Mamma och Thomas och sen kom moster Pia och Stig på besök.

 

Så då blev det en kopp kaffe och surra skit! :D

 

Sen satt jag mig här och sen duschade jag och nu sitter jag här igen! :)

 

Kvällen igår spenderades ju med Tommy, Johan, Älsklingen, Bylund och Mganus! :) As kul hade vi.

 

Drack dricka och åt chips och dipp och salta pinnar och massa mer namm namm! :)

 

Lägger inte upp några bilder för jag vet inte om jag får för dom. :/

 

Men ska sova nu för det är skola imrn, nu ären veckas lov slut. Men det är inte långt till nästa! :)

 

Kan ju berätta en rolig grejj för er! :)

 

Det är bara 58 dagar kvar tills jag fyller 18år! :)

 

46 till julafton! :)

 

Ser beck gamen nu på tv4! :)

  

Och saknar älsklingen :'(<3

 

 

Men skriver mer imr när jag kmr hem från skolan! :)

 

Ha det så länge! :)// Ankan

 

  

Älska Beck! :)

 

 

 

 

Av Angelica Johansson - 6 november 2010 13:28

TjahTjah bloggen! :)

 

Ser att det är några som läser min blogg! ;)

 

Det gillas stort :D

 

Är med Älsk och Bylund nu, vi sitter och väntar på Tommy och Johan som kommer snart! :)

 

När dom kmr ska vi väll hitta på något vet inte vad en men men alltid hitta vi på nått.

 

Kvällen spenderas med: Magnus, Kalle, Johan, Tommy, Älsklingen och Bylund! :D

 

Vi ska fira hallowen ikv :D

 

SkojjSkojj! :D

 

Men skriver imr och då kommer det bilder med :)

 

 

Hejdå! :D

 

Min Älskling på bild :D  

Av Angelica Johansson - 3 november 2010 23:59

Tjena bloggen! :)

 

Var några dagar sen. Men det känns så meningslöst och skriva när endå ingen läser. Vrf är det så? :O

 

Hmmm, kan man ju fråga sig.

 

Men ialf nu har vi kommit in i november månad och julen börjar närma sig med stora steg.

 

Idag sov man till typ 11 och sen klev upp och fikade och sen åkte man ut med Mamma och övningskörde, sen när vi kört klar åkte vi till arbetsförmedlingen för mamma skulle dit, sen for vi till Siv med kakburkarna, sen hem.

 

När man kom hem satt man sig i soffan och kolla datorn och posten som kom idag.

 

Jag hade fått ett brev från sjukhuset, en kallelse till undersökning av tungband! :)

 

Vart värsta lycklig att jag fått en tid så fort, dom sa att man kunde få vänta fram till 6,7 månader om man hade otur.

 

Men jag har fått en tid den 22 november klockan 08.45 :)

 

Senare gick jag och va med Älsk och Tommy som tagit bussen till Timrå för att vara med mig! :D

 

Gick runt lite i Timrå i spöregnet och va hem till Bylund en snabbis.

 

Sen åkte Tommy hem så då gick jag och Ante hem och kröp ner under täcket och kollade på 2 filmer. Ena vi såg heter Jönssonligan och cornflakeskuppen och andra heter vilda djur. Båda var så jäkla bra.

 

Rekommenderar starkt.

 

Sen så myste vi och sen gick jag med han till bussen för han skulle hem.

 

Sen så gick jag hem och fikade och diskade och sen duschade och fixa mig för sängen. Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och skriver! :)

 

Morrondagensplaner:

 

Börjar med att man ska kliva upp 09.00 och åka med morsan till Ikea och äta frukost. Gratis är gott.

 

Sen så blir det hem och åka på körskolan, har körlektion klockan 12.00 :)

 

Senare när jag är klar kommer älsklingen, då ska vi hem till mig och lämmna hans packning för han ska sova hos mig :D

 

Sen blir det åka på Birsta med Bylund och Älsk! :D

 

Nu kommer lite bilder från veckan och helgen! :)

 

Ha det bra hejdå! =P

 

 

Jag :D

 

   

30 Skylt XD

 

Halsbandet Ante köpt till han och mig, dom satt ihop när man handlade

det, Sen skulle man bryta lite lätt så det blev 2 delar! :D

 

Ante har den det står Angelica på och jag har den det står Andreas på! :)

 

Men det sämsta av allt jag har tappat hjärthalvan nån starns ute :'(

 

Han ha halsbandet nästan 2 dar! :'(

 

    

  Filmerna vi såg! :) 

         

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards