ankan04

Alla inlägg under oktober 2010

Av Angelica Johansson - 29 oktober 2010 07:06

Tjena! :)

 

Klev upp klockan 06.45 och åt och fixade mig.

 

Börjar halv 9 idag och slutar 13.50 SKÖNT!

 

och då börjar lovet! =P

 

Efter skolan ska jag vara med folket och vara med älsklingen! :)

 

Idag åker syster till pappa och blir borta en vecka! :D

 

Så då blir man ensamm med Mamma och 'Thomas! :)

 

Men ska snacka lite med Tiffie nu jag och sen dra till bussen! :)

 

 Älskar dig bästevän, är så glad att jag har dig. Du ställer alltid upp för mig i alla lägen. <3<3<3<3<3<3

 

Älskar min karl Andreas Olsson med så klart! :)<3

 

 

 

 

Ha en skön helg för det ska jag och ett bra lov med för den delen ska jag ha! :D Kram// Ankan

 

Av Angelica Johansson - 28 oktober 2010 23:05

Tjena!

 

Tänkte bara skriva att idag har jag och älsklingen en månad tsm! :)<3

 

Bästa månaden i mitt liv! =p

 

Orkar inte skriva mer ska sova nu har nyss duscha.

 

Imr är det sista dan innan lov. SÅ SKÖNT!

 

Ps: Timrå vann borta idag mot Hv 71 med 4-2 :)

 

  

Av Angelica Johansson - 25 oktober 2010 19:11

Hejsan!

 

inte skrivit nu på länge men men.

 

Kan ju börja med att säga grattis till Madde som fyller 17 idag.  Grattis Grattis! :)

 

I helgen har jag vait med älsklingen. Kul kul som vanligt.

 

Kan också skriva att jag varit med Tommy! =P

 

Nu är jag med min granne Magnus och Bylund. :)

 

vet ej vad vi ska hitta på. Idag på skolan så kom kakkorna vi sålt. Namm Namm! :D

 

Efter skolan blev det hem och upp på Eon med Mamma och övningsköra efter som jag har körlektion imr på körskolan.

 

Men skriver mer ikv. Hejddåååå!!! :)

 

 

  

 

Av Angelica Johansson - 20 oktober 2010 23:21

TjaTja bloggen! ;)

 

För jävla kallt ute var det idag hela dan.

 

Idag är det ju den 20de så idag fick man pengar med, så idag laddade man telefon!

 

Först vart skola och sen blev det stan att vara med Älsklingen och Tommy och Micke och Tiffie!

 

Sen åkte man hem och åt och sov en stund och sen satt vid datorn och plugga körkort.

 

Sen vart det ju att hjälpa till och riva vårat kök, för vi ska byta.

 

Nu blir det att skriva klart här och sen sova.

 

Men godnatt och sov gott alla bloggare och läsare! ;)

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Angelica Johansson - 19 oktober 2010 22:42

Tjena! :)

 

Idag har jag varit på skolan och sen blev det att vara med folket och älsklingen på stan. Vid 4 åkte jag och Bylund hem till han och åt och sen till mig och satt oss och plugga körkortsteori!

 

Har skrivit in mig på körskolan idag vettu.

 

Efter vi gjort det la vi oss i min säng och kollade på film.

 

När jag var som mest inne i filmen så tog Bylund upp sin telefon och tutade med den så jag sprattlade värre en, en fisk på torra land som Bylund utryckte sig.

 

 

Nu blir det att sova. Imr blir det skola och sen vara med Älsklingen och folket.

 

Ses imr. Hejdå! :)

 

 Ps: 

Idag har jag och Älsklingen varit tsm 3 veckor! :)

 

Av Angelica Johansson - 18 oktober 2010 07:23

Tjenaa! :)

 

Sitter här ska snart gå till bussen i denna kyla.

 

Asså fattar ni att snart är vintern här! :O

 

Vill inte ha vinter.

 

Jag har börjat en nedräkning tills jag fyller 18år och vet ni idag är det bara 78dagar 16timmar 35min 40sekunder kvar! :)

 

Längtar!!!!!!! =P

 

Händer inte så mycket idag först skola sen blir det att vara med Älsklingen och gänget. Sen blir det kanske hockey! =P

 

Men vi får se. Skriver mer imr hejdå så länge! ;)

 

   Mvh: Ankan! :D

Av Angelica Johansson - 17 oktober 2010 22:30

Tjena! :)

 

Kolla vad min snygging skrev nyss till mig på msn! :)

 

&lrm;- Osse du är mitt allt Sakna dig Älskling ♥ säger, du är det bästa som har hänt mig vill leva me dig för evigt ♥ ingen annan betyder nått för mig bara du
gör det!


Detta kallar jag äkta kärlek! :)

 

Men ialf. Igår sov jag hos älsklingen det var mys. Idag åkte jag hem och åt och fixade mig för att åka och vara modell för en dag med stora syster! :)

 

Riktigt kul var det, tänker bjuda er på en bild när jag skrivit klart.

 

När jag kom hem blev det att fika och sen fixa för natten.

 

Nu ligger jag i sängen och skriver och pratar med älsklingen i telefon! :)

 

Ska snart sova det är skola imr. Börjar halv 9 och slutar 4 -.-

 

Dryg dag men nu ska jag sluta skriva och forsätta snacka med älsklingen hörs imr bitti.

 

Nu ska jag bjuda på en bild som dom fotade idag på mig! :)

 

  

 

 

 

 

Av Angelica Johansson - 16 oktober 2010 22:35

Tjena bloggen! ;)

 

Är med älsklingen nu. Drf har jag inte skrivit nått. Men jag skriver när jag kommer hem imr efter modell grejjen jag ska på imr! ;)

 

Hejdå! :)

Ovido - Quiz & Flashcards