ankan04

Alla inlägg under september 2010

Av Angelica Johansson - 11 september 2010 00:45

  

 

Hejsan! :)

 

Jag ska bara skriva att jag kanske inte kommer blogga nånting nu när jag far utomlands.

 

om ni har tur kanske det kommer upp nått inlägg ;)

 

Men nu ska jag tömma kameran och sen ska jag ladda telefon med musik och sen sova! :)

 

Om 7h far vi!!! :)

 

hejdåååå SVERIGE OCH HEJ TUNISIEN! :)

Av Angelica Johansson - 10 september 2010 10:07

Hejsan! :)

Kan ju börja med att säga

 

GRATTIS TILL TIFFANIE PETTERSSON SOM FYLLER 18 IDAG, GRATTIS GRATTIS STUMPAAN! :)<3

 

Idag började vi klockan 08.30 då kom man till skolan och satt och surra lite med Albin och David och Lena och Emma. Sen klockan 09.00 så kom Tommy som kör den där brandbilen runt runt i stan, vi hade blivit lovad en tur. Medans vi åkte runt fick vi ha hörlurar på oss så vi kunde höra det han berättade om stan.

 

Det var en upplevelse att åka denna bil ialf. Kommer bilder sen. :)

 

få se vad som händer efter skolan, vet inte riktigt en! :)

 

Men nu ska vi ha klassrådet som vi inte hann klart med igår som vi har flera punkter kvar på.

 

Men skriver och laddar upp bilder ikväll! :)

 

Hejdå alla läsare//Angelica Johansson! :)

 

 

 

Av Angelica Johansson - 7 september 2010 21:30

Hej!

 

Förlåt för dålig uppdatering! men jag har varit sjuk sen i fredags.

 

Har haft feber och ont i kroppen och ont i huvve och hosta och snorig, och haft ont i öra. Men nu är jag nästan frisk efter 5dar så imr blir det skola :D

 

Idag har jag varit hemma från skolan, har typ suttit vid datorn och sovit för det mesta. Sen på eftermiddagen for jag och solade med Mamma, vi håller på att sola varanan dag för på LÖRDAG ÅKER VI TILL VÄRMEN, jag och mamma och Thomas och Sanna! :)

 

Vi drar till Tunisien! :D

 

Men nog pratat om det, berättar mer nån annan dag om den fronten! :)

 

Efter vi solat for vi hem och åt och duschade och sen for Thomas och jag och Mamma och Sanna till Pia och Stig. :)

 

Sen klockan 20.35 började jag kolla på premiären av Idol 2010 :D

 

Fan vad killen som hade varit där förra året som inte kom vidare då, röjde banan nu med juryn! =P

 

Han var så bra! :)

 

Ska hejja på han ja, men ett problem kommer ej kunna se Idol på hela veckan satt :/ men det löser sig.

 

Men nu blir det att sova, ska orka skolan imr. :)

 

Har ju inte varit där på 2 dar satt.

 

Imr blir det att träffa folk efter skolan och sen hem och städa! :)

 

Måste ju städa så det är fint när jag kommer hem! :)

 

Men skriver kanske mer imr det får bli en överasskning!  ;)

 

  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards