ankan04

Alla inlägg under juni 2011

Av Angelica Johansson - 30 juni 2011 11:48

Tjena Tjena bloggen, det var ett tag sen.


Men jag har inte suttit vid datorn nått för det har varit och är så fint väder.


Har bara suttit vid datorn på kvällen.


Men det enda jag gör då är att se en film med min kille :D


Just nu sitter jag här och skriver, efter det ska jag spela Miner speed på fejjan


Sen äta frukost med karln min! ;)


Efter frukosten ska vi ut och  steehkaaa!


Blir säkert ett dopp i poolen med! ;D


Men ska spela nu, ses imr :D


hejdd¨åååååååååååå! :)


 


Av Angelica Johansson - 23 juni 2011 16:28

Tjena alla läsare :)


Ville bara säga att det finns nya bilder från stugan nu på min facebook :D


Ha en bra dag ;D

Av Angelica Johansson - 21 juni 2011 17:49

Hej alla bloggare och läsare!

 

Igår kom jag till stugan med killens familj, så vart inget skrivande igår.

 

Har inte så mkt att skriva nu heller så lägger ut lite bilder på stugan och från stugan. :)

 

Ni hittar bilderna på min facebook, funkade inte att lägga ut dom här :/

 

Men ha det bra så hörs vi när vi hörs :D

 


 


 


Av Angelica Johansson - 17 juni 2011 13:36

Tjena Tjena bloggen! :)


Fin väder ute och här sitter jag och älsklingen inne och väntar på kaffet ska bli klart.


Snart kommer syster och hennes kille och Anton med! :)


Får se vad som händer då, blir väll till att busa med Anton :D


Men skriver mer ikväll elr imr! :)


Ha en skön fredag allihopa! :)


  

Anton får stå för bilden :D

 

Av Angelica Johansson - 16 juni 2011 21:09

Tjena bloggen! :)

 

nu har en vecka gått på sommarlovet snart , och den veckan har jag mest spenderat med älsklingen :D


Är med han nu med.


På måndag åker han o jag o hans familj till en stuga dom hyrt och kmr hem den 1 juli :D

´

Vi ska ha med oss 2 datorer och internet så nån uppdatering borde det bli :D


Men som sagt vi får se.


Nu kommer det massa bilder från skolavslutning och när vi var hos min moster och på min älskade pojjke och från angelicas 18årsdag! :D


Ha en bra torsdag! :)


 

Älsklingen och Mamma och Monica XD


  

Angelica Lundin :D


 

Bylund o Jag och Pelle från avslutningen :D


  

Rosor


  

Blomma


    

Jag med flätor :D


    

Smörgåstårta

 Buicken

         

              Mås med Måne :D         


En jänk från Sundsvalls Cruisingen! :D

 

Av Angelica Johansson - 10 juni 2011 08:32

Tja Tja! :)

 

Äntligen är dagen här som man har väntat på! :)


Sitter på skolan nu och väntar på att vi ska börja.


Vi börjar klockan 09.30 men jag är här redan ;D


idag blir det fika på skolan och sen sitta i aulan klockan 12.00 till 13.00


FÖR SEN ÄR DET SOMMARLOV!!!


Wihooo då går jag ut 2an, då har man bara 2år kvar sen :D


Efter avslutningen ska jag hem till älsklingen  och hämta saker.


Sen ska vi åka hem till mig en snabbis.


När vi varit där far vi sen vidare ut till husvagnen, ska dit med Mamma och Thomas och Sanna och katterna! :D


Vi ska fira morfar i helgen :D


Den kanske blir första doppet i havet med på lördag elr söndag :D


Men ska kolla runt nu på dtaorn.


Skriver mer när jag kommer hem efter helgen.


HA ETT UNDERBART SOMMARLOV ALLA SOM FÅR DET IDAG :D


Kommer bilder på söndag ;D


 





 

Av Angelica Johansson - 9 juni 2011 08:47

Tjena Tjena! :)

 

börjar med att säga grattis till Angelica som fyller 18 idag och grattis till alla studenter! :)


Sitter på skolan nu,.


idag blir det bara fixa och dona och fika med studenterna innan dom går ut på trappan! :)


Sen efter skolan blir det att vänta på älsklingen  och sen åka på city gross och handla godis och grejs tills vi far till stugan den 20de. :D


Efter handlingen ska vi hem och äta smörgås tårta och fira angelica :D


Men skriver mer imr bitti :D


Ha en bra torsdag alla bloggare och läsare!" :)


 





Av Angelica Johansson - 8 juni 2011 08:47

Tja Tja! :)

 

Godmorgon alla läsare! :)


Är på skolan nu då och sitter och väntar på att vi ska börja.


Vi börjar om 10 min :D


Bara 2 dagar kvar nu sen är det skolavslutning =P


ÄNTLIGEEEN!! :D


Gud vad jag längtar!


Längtar som man gjorde när man var liten om att få vara uppe hur länge man vill och bara vara liksom och göra vad man vill :D


Inga tider att passa elr nått utom man behöver bara vara :D


Fy vad skönt det ska bli med LOV! :)


Men ialf idag på skolan lär det väll bli bränna skivor och städa och dona och så.


Efter skolan blir det gå på Hm och köpa strumpbyxor som jag ska ha på avslutningen! ;D


När jag handlat det blir det att möta älskipälski och åka hem till han och äta middag.


Sen ska vi bara vänta på att mamma o Sanna  kmr med min klänning o skor o systemkameran :D


När mamma o Sanna kommer ska vi   fika , sen när dom åker hem ska vi göra smörgåstårtor :D


För imr fyller älsklingens syster 18 år!! WIHOOOO!!! :D


Minns själv hur det var att fylla 18 fast det nu är ett halv år sen ;D


Men nu ska jag dra vi får höras imr allihopa! ;P


Ha en bra onsdag, hoppas på mycket sol!


Hejdå alla läsare och bloggare :D



 





Ovido - Quiz & Flashcards