ankan04

Alla inlägg under februari 2013

Av Angelica Johansson - 20 februari 2013 07:25

Hej förra helgen var jag o killen o stora syster på Stiftelsen! :) as bra var dom. Tränade i söndags. Nu i veckan ligger jag sjuk. :'( Därför det inte blivit mycket till blogga. Det var allt jag hade o säga. Nu ska jag fortsätta sova. Kryper ner under 2 täcken. Fryser o ont i huvve och lite i magen. Hörs när vi hörs.

Av Angelica Johansson - 14 februari 2013 18:44

Tjenixen. Ska börja med att säga glad alla hjärtans ? dag. Denna vecka har spenderats med och jobba och träna. Så har inte hunnit blogga. Just nu ialf sitter vi på hockeyen. Timrå möter Luleå.. :) Är här med moster och Morbro och Tommy. Nee vi får höras imorgon. Dags att ladda. Hockey start om 15min. Heeeeejjjaaa Timrå!! :) Ps: Fick denna Nalle av Tommy idag :) Ur gullig! ! Heeejj dåååå! :)

Av Angelica Johansson - 10 februari 2013 12:36

Tjenixen! :)

 

Inte kunnat blogga.. har krånglat.

 

Men i Torsdags vart det träning och sen slappa.

 

Fredags: Då vart det jobba till halv 4 & sen hem och  åt god middag med famila. 

 

Taco för hela slanten, sen vart det tv tittande & en film med Tommy.

 

Lördags: Bara slöade & såg Melodifestivalen, Säger bara gooooooo Sean!!! :)

 

Nee nu har jag inte tid. Ska dra till Birsta med hjärtat! <3

 

Hörs senare ikväll! =P

 

Hejdåååå! :)

 

   

Av Angelica Johansson - 9 februari 2013 00:19

Funkar inte blogga ikväll. skrivit 2 långa inlägg men dom bara försvinner. Så provar imorgon bitti ist. :) Hoppas på bättre tur.

Av Angelica Johansson - 6 februari 2013 21:12

Zumba igår var helt okej. Så det gör vi om nästa tisdag! :) Idag har man jobbat och sen bara varit hemma och vilat. Nu ligger vi i sängen jag och Tommy och ser på På smällen! :) Snart blir det fika och se klart filmen sen sova. Jobb imorgon med! :) Godnatt! :)

Av Angelica Johansson - 5 februari 2013 07:23

Godmorgon snöiga Tisdag. Gårdags kvällen spenderades uppe på gymmet med Tommy . Idag blir det jobb mellan halv 9 och 4. Sen hem och äta och ladda för ett pass Zumba på gymmet ikväll. :) Ne höres senare. Måste gå till bussen nu.

Av Angelica Johansson - 3 februari 2013 21:51

Tjenixen! :) Haft en hejdundrande helg! Synd bara att den gått för fort som vanligt. Men i lördags duschade jag och gjorde mig klar och spratt en cider och peppa för 30års fest. Vart en as bra och trevlig fest för min älskade kusin Kenneth. :) Vart en sen natt inatt . Idag har man bara softat. Tagit det lungt och sovit och bara varit. Middagen idag åt vi på Sibylla med storasyster och hennes kille innan dom skulle bege sig hem över. Duschade för en stund sen och nu väntar man på att Melodifestivalen reprisen ska börja. Misaade ju det igår. Men hörde att det gick bra för Sundsvall. Imorgon blir det jobba till 4 och sen hem och träna. Skööönt! :) Godnatt allihopa!

    

      


Mina efterlängtade skor!! :) Ovanför är systers skor som hon fick av mig & Tommy i tidig present! :)  

Av Angelica Johansson - 2 februari 2013 01:04

Tjena. Jobbade från halv 9 till 4 idag. Sedan kom Micke och Tommy till dollar. Så då handlade vi och sen gjorde vi birsta. Köpte kalsonger till Tommy och var på systemet. Laddad för 30års fest imorgon! :) Efter systemet åkte vi hem till centrum och gick på ica en snabbis. Sen mötte vi upp Sanna och åt med henne på mekong. Sen gick vi hem och packade upp varorna.Sen klädde man av sig skorna och arbetskläderna efter toolv timmar med dom på idag. Fyy faaan vad skönt det var och ta av sig skorna kan jag lova. Efter att haft dom på sig hela dagen.Sen dammsugade jag huset. Efter det la jag mig på sängen där jag somnade och vaknade nu. Så undra om man ska fortsätta sova? :) ? Jaa det gör vi. Lär bli lång dag imorgon
Godnaaaaaaat! :)

Ovido - Quiz & Flashcards