ankan04

Alla inlägg under december 2011

Av Angelica Johansson - 31 december 2011 17:32

Hejsan på er alla, varit en dålig uppdatering här. Det har ju varit jul och idag är det ju nyår! :)

 

Så          GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA! :)

 

 

 

 

 

Av Angelica Johansson - 24 december 2011 06:57

   GOD JUL PÅ ER ALLA BLOGGARE!!


  

Hahha jaa är som ett litet barn jag kan inte sova. Det springer i kroppen Sånna här tillfällen så är man inte 18 inte! :)


Klockan är nu 07.00 i sverige :)

Av Angelica Johansson - 19 december 2011 18:49

Tjennnaaaaaaa! :)                                                                                                                                                                                                                                                           Helgen var kanon, först i fredags fest med kompisar och killen, gick (sprang) från Sidsjön till navet på natten tsm med Tommy, Matte, Madde och jag själv på kryckor. Var hemma halv 5. :O Haha vikken kväll x) eller hur ni som var med. :) ?


Lördags så vaknade vi hos tommy, sen for vi hem. För vi åt julbord med Hillbillys sen så vart det fest hemma hos oss tsm medd trevligt folk. 


Söndags så åkte vi tbx till älsklingen, och bara tog det lungt.


Måndag. idag har jag varit hemma från skolan haft så ont i foten plus att jag har ont i halsen, o imorse hade jag ingen röst. Älsklingen var oxå hemma han har haft ont i magen hela dagen :/ stackarn. 


Vi har sovit och bara varit, var på affärn förut och handlade lite.


När vi kom hem så gjorde vi hemgjord pizza med tomatsås och köttfärs och ost på och åt tsm med Angelica :)


Gotti goottt smaachkeeensss ;)


Nu vilar vi alla 3 efter maten, jag och Tommy dammsugade nyss rummet vårat. ska snart värma på glögg vi köpte idag och kolla på film och mysa tsm alla 3. :) 


Får se vad som händer imorgon. Men skriver mer imorgon. 


Nu ska jag ta med mig karln in till köket och fixa glögg! ;)


Ni får ingen bild idag. Hihihhi busigt .


Ha en bra Måndag.


Ps: 5 dar kvar till julafton :):):)):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)


Av Angelica Johansson - 15 december 2011 21:39

Tja Tja bloggen och alla läsare :)                                                                                                                                                                                                                                 inte skrivit på jätte länge, i måndags var jag hos doktorn där dom sa att jag hade stukat foten och blir hoppande på kryckor i 5 veckor. fick en julklapp av dom med. Hihi nya kryckor med broddar. Tack för det, det kan ju behövas nu när dom kommer bli mina bästa vänner typ.                                                                                                                                                                                                                                                                          I tisdags var jag på skolan för första gången denna vecka, gick ganska bra med min fot förutom att det är fett drygt att hoppa på kryckor men dt går säkert bra när man vänjer sig.                                                                                                                                                                                                                                                                                       i onsdags vart det sovmorgon först till klockan 9 sen drog man till skolan och var med min pojjke åt lunch med han. Sen hade man vanliga lektioner hela dagen. och var med gänget efter skolan.                                                                                                                                                                                                                                              Torsdag idag. Var hemma idag från skolan, har haft så ont i foten idag. så har bara vilat. Sen nu ikväll så såg vi hockeyn tjeckien och tre  kroner. Tre kroner vann med 1-2.                                                                                                                                                        Sen såg vi Lotta på liseberg, där en av artisterna var Chris Medina :):) As bra som alltid! :) Skrev på engelska till han sen på fejjan efter programmet.                                                                                                                                                                                        Just nu tittar vi på Tomten är far till alla barnen!  Haha gubben min är skön. När filmen börjar säger han dom är i garderoben. HAHA trodde dom låg i sängen jag!! HIHIHHI                                                                                                                                                       Nu börjar julen närma sig med storm steg. Julkalendern börjar närma sig sitt slut. Plus chokladkalendern är också snart slut. Men vart är snön den som ska stanna, så man får lite jul känsla.                                                                                                                                                                                                                                                                Imorgon blir det skola, ska sluta vid 1 imr för jag ska klippa mig imorgon. Jag o lillsyrran. Efter blir det åka till stan med hjärtat och sen blir det att åka och fiesta! :)                                                                                                                                                För mitt ex fyller 20 IMORGON!!! :) GRATTIS PÅ DEJ LILL GUBBEN! :)                                                                                                                                                                              Men ha en bra torsdag kväll nu ska jag se klart filmen med gubben! ;)                                                                                                                                                                          Dagens: en bild på mig med nyfärgat hår, som mamma fixade på mig i måndags.




 







Av Angelica Johansson - 11 december 2011 22:28

Cha Cha.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Igår var man på 60 årsfest hos min älskade moster!<3  Åt god mat och umgicks med släkt o vänner! :) En riktigt trevlig fest, förutom att jag hade riktigt ont i foten! :O                                                                                                                                                                                                                               Men hon fyller år idag så grattis på henne! :)<3                                                                                                                                                                                                                                                          Idag har jag inte gjort så mkt varit med älsklingen o  Bylund och sen bah älsk!<3 Sen vid 7 åkte han hem :'( Så ennu en natt utan han :/                                                                                                                                                                                                                                                                                            Sen vid 8 såg jag Copycat singers med familjen och drack glögg :)                                                                                                                                                                                                        

Nu ska jag snart sova,  för imr blir jag hemma från skolan för jag ska försöka få komma till vårldcentralen med min fot! :O  




                                                                                                                                                                             Skriver mer imr, det blir ingen dagens bild.


                                                                                                                                                                             hejdååååååååååååååååååååååå! :)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             








Av Angelica Johansson - 9 december 2011 08:56

Tjaaah! :)

 

Inte bloggat nått för jag har varit hemma hela denna vecka från skolan så har bara vilat och så.


idag ska jag göra massa saker med mamma.


FYFAN vilket jävla väder ! :o d blåser ffs storm, iskallt & regnar :(


Vart är SNÖN som ska komma och stanna?


VILL HA MKT SNÖÖÖ PÅ JUL!! :)


Idag får inte jag vara med pojken min, för han måste sova hemma säger hans mamma. HALLÅ

han är 20, han borde få bestämma själv.


Men han kmr tbx hit imr kväll!! :)


Haha ska även på badhuset och hämta mitt badkort jag fick av dom för att jag gjorde illa mig där! hahaha ett helt halvårs kort XD


Så nu ska här simmas med pojjken min, bara fotjäveln blir bra och jag slipper kryckorna jag måste ha ute eftersom foten är så svälld .


Jag får inte på mig skon! :O


Men måste dra!


Dagens bild:  En kryckhoppare :/


 

Av Angelica Johansson - 5 december 2011 18:55

Tjaaaahhh!! :)                                                                                                                                                                                                                                                                     I lördags så var jag på badhuset med stora syster och hennea son och hennes kille, vart inte där länge. För gjorde illa mig, bröt nästan foten.  om ni vill veta mer om den tragedin så kolla fejjan :/                                                                                                                                                                                                                                           Firade också syster i lördags tsm med familjen och hennes kompisar, åt tacotårta och så.


Var också in på sjukhuset en snabbis med min fot :'(


                                                                                                                                               

Söndags: Då var släkten här och fikade och firade min syster, sen när alla hade åkt hem så vart det att ta det lungt med familjen och Bylund. Vi drack glögg och tände andra ljuset och kollade på tv :)




                                                                                                                                               


Måndag: Idag så vart det ingen skola för mig, för jag har så ont i foten en. Så har bara tagit det lungt idag och bara varit hemma.


                                                                                                                                           Imr blir det inte heller nån skola, :/ Men ska på Birsta på eftermiddagen och kolla på Cris Medina med mitt gäng. Cris medina börjar klockan 18.00 satt , sen blir det donken o äta middag! :)




                                                                                                                                          LÄÄÄNGGTAAR!!


                                                                                                                                         

Men skriver mer imr när jag kommer hem från Birsta! :)                                                                                                  












Av Angelica Johansson - 2 december 2011 09:45

Cha Cha! :)




 

 

Var på Dollar igår med kärleken efter skolan, sen blev det att åka hem till kärleken och käka middag och packa och se hockey o sen fara till mig! :)                                                                                                                                                                                                                                               Timrå VAAANN!!! :) Yääääää =)                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Just nu är jag på skolan, slutar vid 2 idag.                                                                                                                                                                       Idag ska alla elever hem till en av våra lärare och baka pepparkakor och se film och ha ett härligt slut på en fredag.                                                                                                                                                     Efter skolan blir det stan en stund med                                            kärleken o folk, sen ska vi åka hem.                                                                                                                                                                              Idag kommer moster bus pojjke och min stora syster och hennes kille till oss. Dom ska vara hos oss hela helgen! :)                                                                                                                                                       Eftersom vi ska fira min syster som fyller 25 bast imr!! :):):) Yääää :)                                                                                                                         Men skriver mer imorgon!  Hedddåååå!! :)                                                                                                                                                                    Dagens bild! :) Fredags bild! :)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           



























Ovido - Quiz & Flashcards