ankan04

Alla inlägg under maj 2011

Av Angelica Johansson - 31 maj 2011 08:45

Tjena Tjena! :)

 

Dagens planer är att jag är på skolan nu och ska vara här till 09.45 sen ska jag ta bussen till tandläkarn i Timrå.

 

Jag ska dit idag och laga ett hål.

 

Jag som har tandläkar skräck, :O

 

Sen när jag är klar där ska jag till skolan och vara här till klockan 14.40 när jag slutar.

 

Då när jag slutar ska jag på birsta med mamma, sen senare kommer älsklingen.

 

Jag och mamma och älsklingrn ska titta efter skolavslutnings kläder. :)

 

Men nu börjar jag så skriver mer ikväll! :)

 

Hejdå alla bloggare och läsare! :)

 

 

Av Angelica Johansson - 30 maj 2011 08:17

Tjena Tjena bloggen inte skrivit sen i Fredags morron.

 

Har haft mkt att göra i helgen så det har inte blivit nått data sittande helt enkelt.

 

Fredag kväll så var jag på cirkus braziljack tsm med älsklingen och Bylund och Kent och Amanda.

 

Vi hade kul och så men cirkusen var inte så bra som jag trodde.

 

Cirkus maximum är mkt bättre! :)

 

Lördag: Då var jag och älskling och Bylund och Ali och Angelica hemma hos mig.

 

Vi gjorde hemgjord pizza och sjöng singstar och spelade buzz + gjorde charader.

 

 

Vi hade as kul, Sanna och Kristina var också med. :)

 

Söndag: Vaknade jag och älskling och Angelica och Ali upp i våra sängar hemma hos mig.

 

Då klev vi upp och fikade och sen spelade vi buzz typ halva morronen.

 

Sen senare på eftermiddagen så fikade vi glasstårta för attt det var morsdag.

 

Mamma fick 2 st elvis skålar av mig, hon vart jätte glad :D

 

Måndag: Idag är det veckodag igen och det betyder skola, trist men sant -.-'

 

Sitter nu här och väntar på att första lektionen ska börja.

 

Sen halv 2 idag så ska några ur min klass på Mps programmet och några ur Hps och några ur Hrs och några ur Fps åka till Norra berget.

 

där ska vi spela utomhus spel och grilla och ha utvärdering hur läsåret sett ut med allt vi gjort på fritidskursen.

 

 

Skriver mer imr, TJINGELING SÅ LÄNGE" ;)

 

 

 

 

   Jag och älsklingen på bilden<3

 

Av Angelica Johansson - 27 maj 2011 10:28

Tja Tja bloggen! :)


Idag är det fredag :D


Sitter på skolan nu, snart lektion sen lunch sen sista lektionen sen slutar man. :)


Då ska jag och älsklingen och Bylund gå till Um och hämta mitt recept till mina P-piller :D


Sen ska vi gå till apoteket och hämta ut dom.


Efter apoteket blir det  att åka till birsta med grabbarna och handla morsdags presenter och en present till Angelica som fyller 18år den 9 juni :D


När vi är klar på birsta ska vi hem till mig en snabbis och lämna grejorna sen blir det Cirkus! :D


På Cirkusen ska jag gå med älsk och Bylund och Amanda och Kent :D


Men kanske skriver mer när jag kommer hem.


Hejdå! :D


 



Av Angelica Johansson - 26 maj 2011 13:49

Tja Tja bloggen! :)

 

Jag tänker ta en bloggpaus nu över helgen så alla vet, så kommer inte skriva nått förrns måndag morgon kanske.

 

Händer mkt spännande i helgen vill jag lova ialf! :D

 

Hehe ha en skön Torsdag och helg för det ska jag ha.

 

Vi ses på måndag alla läsare och bloggare! ;)

 

 

Av Angelica Johansson - 23 maj 2011 12:32

Tja Tja  orkar inte blogga idag.


Bara det jag ville säga.


Ha en bra måndag! =P

Av Angelica Johansson - 19 maj 2011 09:51

Tjena Tjena! :)

 

Sa ju att jag inte skulle skriva nått mer på ett tag, men jag har ett problem :O

 

Jag vill ha nya avslutnings kläder tills den 10 Juni när vi får sommarlov.

 

Men hittar inga fina klänningar, kan nån hjälpa mig att säga nå bra sidor med fina kläder :O

 

Tack på förhand.

 

Ha det så bra alla! :D

 

Av Angelica Johansson - 17 maj 2011 21:30

Tjena Tjena, som ni kanske har sett har jag inte skrivit på länge.

 

Drf så tänker jag ta en blogg paus till typ nästa vecka eller nått.

 

Men vi ses då allihopa, ha en bra vecka och helg! :D

 

 

Av Angelica Johansson - 13 maj 2011 10:07

Tjena tjena allihop! :)

 

vill bara säga att det inte blir nått skrivande på hela helgen för jag har fullt upp. får se om jag berättar om min helg på måndag! :)

 

Nu ska jag ha lektion, ses efter helgen. Ha en bra helg allihopa! :D

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards