ankan04

Alla inlägg under april 2011

Av Angelica Johansson - 27 april 2011 00:10

Hejhej alla blogg läsare och bloggare! :D

 

Denna vecka är det ju påsklov, så då orkar jag inte uppdatera.

 

Så här får ni bara massa gammla bilder som jag hittade igen på datorn.

 

Så får vi se nästa gång när jag kommer in och skriver.

 

Hejdå!! :)

 

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Angelica Johansson - 20 april 2011 08:13

Tjena Tjena Bloggen och alla läsare! :)


Har haft lite uppehåll med skrivandet, för att jag har umgåts med kärleken! :)


Idag är det 3dagen på tema veckan på skolan och det betyder SISTA DAGEN!! Wihoooo :)


Slutar typ klockan 1, sen blir det att åka hem till älsklingen och umgås med han som alltid. :)


Vet inte vad vi ska göra.


Men nu ska jag dra, ska skriva lite med älsklingen på facebook, sen ska jag ha lektion.


Skriver mer imr elr nått. :)


Hejdå alla bloggare och läsare! :)


  

Det får bli en fin bild från tynderö som jag tog i sommras! :)















Av Angelica Johansson - 18 april 2011 14:43

Tjena Tjena bloggen och alla läsare! :)

 

Idag började dagen klockan 08.30 med ämnet sex och samlevnad.

 

Ska ha det ämnet enda till på onsdag, tråkigt men sant.

 

Varit värsta glad idag, för idag är det en speciell dag.

 

Min pojke kommer hem ikväll, WIHOOOOO!! :)

 

Gud vad jag längtar efter honom :'(

 

Blir mycket pussande och kramande ikväll.

 

Hihihihihihihihiihihihihihihihihi =P

 

Sitter hemma hos han nu med Angelica, sen vid halv 6 tiden ska vi åka ner till stan och sen till tågstation och möta min pojke :D

 

Men ska dra nu, skriver mer imr.

 

Hejdå alla bloggare och läsare!! :)

 

 

 

 

 

Av Angelica Johansson - 17 april 2011 19:40

Tjena Tjena! Det var ett  tag sedan nu.

 

ÄNTLIGEN ÄR HELGEN SLUT! :)

 

HAHA imr kväll kommer min pojke hem, ÄNTLIGEN. :) SAKNAR HAN! :'(

 

Men men ska dra nu men först tänkte jag slänga upp 6st bilder från mässan där jag jobbade. 5st bil bilder sen 1 motor bild.

 

Här kommer dom :D

 

            

Fina va? :)

 

 

Hejdå alla bloggare och bloggläsare! :)

Av Angelica Johansson - 15 april 2011 22:27

Tjena! :)


Blir bara ett snabbt inlägg.


Tänkte bara berätta vad jag ska göra imr.


Orkar inte berätta om vad jag gjort ikv. :O </3


Men ialf, imrn blir det att kliva upp klockan 08.00 sen blir det att åka med Mamma och Thomas och Bylund till motormässan och jobba från klockan 10.00 till 16.00 =P


Hoppas det blir kul.


Ska även jobba samma tid på söndag.


Så om ni har tur kan det ju komma några bilder på bilarna som står där inne på mässan.


Tur jag ska dit imr, så jag får andra saker att tänka på en stund.


Saknar min älskling som satan :'(


Om du ser detta hjärtat så vill jag bara säga att du betyder allt för mig!<3


+ en till grej, släng gärna in nån kommentar vad ni tycker om det jag skriver och om ni vill att jag ska göra en ny header, för jag märker ju att det är många som följer mig genom mitt liv.



  


MIN FINA POJKE! :)<3





Hejdå alla bloggare och bloggläsare! :)


Sov gott! =P








Av Angelica Johansson - 15 april 2011 08:25

Hejsan denna morgon började med att man vaknade upp klockan 06.00 brevid älsklingen.

 

Då klev vi upp och han packade det sista och sen åkte vi ner till tågstationen.

 

För just nu är han på tåget till Vimmerby :'( Han ska dit och spela bandy med sitt innebandy lag Solens If. Kommer hem på måndag kväll :'(
Kommer döööö av längtan och saknad efter han!! :'(

 

Men får hoppas att dom vinner några matcher ialf och att dom har roligt tsm.

 

 

Sitter på skolan nu, efter skolan så blir det att åka hem och vara med Albin och Bylund kanske.

 

Eller bara vara hemma, för storasyrran och Anton och Syrrans kille kommer idag.

 

 

Dom stannar tills på söndag.

 

Men skriver mer ikväll

 

Ska kolla runt  nu lite på datorn och sen lektion. Får väll se hur ledsen och nere jag kommer vara idag.

 

Det är jobbigt att vara kär ibland. :'(

 

Älskar dig hjärtat mitt, aldrig älskat nån som dig!

 

Hejdååå alla bloggare och bloggläsare! :)

 

 

DU OCH JAG FÖRALLTID!!  

 

 

 

 

 

 

Av Angelica Johansson - 14 april 2011 20:17

Tjena! :)

 

Sitter och ser på hockey med hjärtat mitt. <3

 

Det är Skellefteå och Färjestad som spelar om Sm guldet idag :P

 

Men ska mysa med älsklingen nu eftersom han åker till Vimmerby imorron bitti och kommer inte hem förrns på måndag kväll.

 

Han ska dit och spela innebandy matcher. Så får väll önska Solens If lycka till :D

 

Kommer sakna min pojjke. :'( :'(

 

Men skriver mer imr bitti på nån rast elr nått.

 

Hejdå! :D

 

 

 

 

Av Angelica Johansson - 14 april 2011 06:57

Godmorgon alla bloggläsare!  :)

 

Vaknade ungefär vid halv 7 tsm med älsklingen. Låg och myste med han typ 5 min XD

 

Sen så klädde han på sig och gick till bussen och åkte till jobbet.

 

För han börjar jobba klockan 07.30 ;)

 

Så nu ligger man i hans säng och kollar mail och sånt på datorn.

 

Sitter också och väntar på att klockan ska bli halv för då ska jag åka ner till stan och möta Bylund. :)

 

Sen blir det väll att dra sig vidare mot gympan, har gympa direkt på morron idag.

 

Men får se om jag skriver senare, för det är ju morgon och jag har ju nyss vaknat så det har ju inte hunnit hänt så mkt idag satt säga.

 

Men ska dra nu. Ses senare kanske.

 

 

Ha en bra dag!! :D

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards