ankan04

Alla inlägg under februari 2011

Av Angelica Johansson - 24 februari 2011 22:03

Heeej bloggen! :)

 

dålig uppdatering tuvärr men haft mkt denna vecka.

 

Måndag: Skola + Teori lektion körskolan + basket tsm med  Tommy och Angelica och Ali. Sov även hos dom :D

 

Tisdag: Skola och sen teori plugg hemma tsm med Mamma och Bylund.

 

Onsdag: Skolan + risktettan på körskolan och sen vart det åka till älsklingen och vara i kyrkan med han och massa folk. Kul kul :D

 

Torsdag: Skola + träffa älsklingen och Mikke på stan sen hem och äta pannkaka sen plugga teori med Mamma och Bylund. Sen vart det lite dator och nu ligger jag här.

 

Fredag: Först idag blir det skolan sen köpa en tröjja på gina tricot sen stan träffa älsklingen. sen hem och duscha och byta om och fixa håret och sminka sig och förfesta lite granna med Bylund.

 

Sen blir det att dra iväg till stan på krogen och möta Tiffie och Mikke :D Sen blir det att partajjaah hela natten lååånngg ;) Sen hem till älsklingen och sova där :D

 

Skriver mer på lördag. :)

 

  

 

Ps: Denna vill jag ha :D

 

As snygg :D

 

Men ses på lördag.

 

Heeejdå! :D

 

 

 

 

 

 

 

Av Angelica Johansson - 20 februari 2011 15:25

Heej alla blogg läsare! :)

 

Helgen har väll varit hyffsad lugn.

 

Bara tagit det lungt med Angelica och Ali och Älsklingen. :)

 

I fredags: så vart det skola och sen åkte jag till älsklingen Tommy :)

 

Ali och Tommy spelade Fifa typ halva kvällen och sen var vi på willys och handlade namm namm.

 

Sen när vi kom hem så forsatte Ali och Tommy och Spela.

 

Så fredagen vart en speldag XD

 

Lördag: I lördags vaknade man tsm med älsklingen brevid sig, så mysigt att ha han brevid sig.

 

Efter att vi legat och snackat och kramas och pussas så klev vi upp och gick och väckte Angelica och Ali, sen gick vi och åt frukost.

 

Sen så satt sig Tommy och Ali sig och spelade Fifa och sen så bytte dom spel till Nhl 11 då körde vi så här.

 

Jag mötte Angelica och sen möttes Tommy och Ali.

 

Haha vi hade as kul spelade från typ 11 till halv 1.

 

Sen blev det att sova XD

 

Söndag: Vaknade och klädde på sig och sen satt sig

 

Tommy och spela och jag kollade runt på datorn.

 

Sen tog vi med Ali och Angelica in och åt frukost.

 

och vid 3 så stoppade vi in dagen middag i ugnen, det

 

vart lassagne idag.

 

Så nu har man nyss ätit mat, namm namm :D

 

Nu sitter vi och spela Nhl 11 igen XD

 

Bara för att klockan ska gå lite fortare.

 

För Angelica och Ali och Jag och Tommy ska snart på

 

basket! kul kul.

 

Efter basketen ska jag åka hem och duscha och plocka

 

lite i rummet kanske sen blir det väll prata med

 

älsklingen i telefon och sen sova :D

 

Btw: Min syster tipsade mig att jag kunde börja med

 

hiss elr diss och visa kläder och skor jag hittat som jag

 

tkr är snygg, är det en bra ide¨¨`? :)

 

Men ska dra.. Heeejdå! :)

 

  

Kommer alltid älska dig hjärtat vad som en händer! och det vet du<3

 

Puss och kram på dej ;)<3

Av Angelica Johansson - 18 februari 2011 18:39

Hej alla läsare :D

 

Fredagsmys på hög nivå här hemma hos Älsklingen. Nyss lagat och ätit Strips

 

och hamburgare och nu tittar jag och Angelica på våra pojjkar som spelar Fifa.

 

Sen blir det att gå till affärn. :)

Sen blir det mysa och se tv och så :D

Ha en bra fredag :D

Av Angelica Johansson - 17 februari 2011 00:39

 Tjena bloggen! :)

 

Nu har jag inte skrivit på 7 dagar, allså en vecka.

 

Skriver inte nått för jag vet inte vad jag ska skriva om.

 

Nu får ni kommentera vad jag kan skriva om annars så blir det så

 

att jag lägger ner denna blogg.

 

Men det är endå skönt att ha den  när man måste skriva ifrån sig

 

tankar och funderingar.

 

Men ska sova nu får se när jag skriver nästa gång.

 

Hejdå! :)

 

 

  


Ps: Bylund och Anton får stå för bilden idag. För jag saknar mosters fis unge<3

 

 

 

 

  

 

+ dagens Ros. Den vill jag ge till min Älskling som alltid finns för mig och stöttar mig i alla lägen.<3

 

Älskar dig min lilla Tommy!<3

 

 

Av Angelica Johansson - 10 februari 2011 23:54

Hej blir lite skrivande idag.

 

Ska bara skriva att jag skriver på söndag.

 

Ska ta en break här ifrån i helgen.

 

Ha en bra helg.

 

Hejdååååå!! :)

Av Angelica Johansson - 9 februari 2011 23:22

Tjena bloggen! :)

 

Ja lite besviken är jag juh, inte många läsare och inga frågor elr nått :'(

 

Tror jag ska lägga ner bloggandet elr vad tkr ni?

 

NU MÅSTE NI SVARA!

 

Men ialf idag började man på praktiken klockan 9 till 3, inte gjort så himmla mkt idag.

 

Inget som man måste berätta om ialf.

 

Efter praktiken så åkte jag hem till Älsklingen och spenderade kvällen där med han

 

och hans familj.

 

Vid 7 tiden så gick vi till Kyrkan där vi fikade och spelade pingis och umgicks med

 

folket som var där. Vissa bad också till gud men det gjorde inte jag och Tommy och

 

Sandra och Jessica.

 

Medans dom bedde så satt vi och snacka hehehe XD

 

Efter kyrkan åkte jag hem och fikade och såg film.

 

Just nu ligger jag i sängen och  skriver detta och lyssnar på musik och snackar med

 

Älsklingen :).

 

Men nu ska jag sova, för imr kallar praktiken igen, näst sista dagen imr :/ Både tråkigt

 

och roligt.

 

Saknar skolan gör jag faktiskt måste jag erkänna. :)

 

Men skriver mer imr.

 

Blir ingen bild denna gång inte XD

 

Ha det bra hejdå så länge! :)

Av Angelica Johansson - 8 februari 2011 22:25

Tjena! :)

 

Nu när jag loggade in såg jag att min besök statistik går upp och ner och ner och upp.

 

Måste ändra på den så den går bara uppåt.

 

Så hjälp mig nu och säg vad jag ska skriva om här på bloggen, just nu skriver

 

jag ju bara vad jag gör på dagarna.

 

 

Skriv fråger till mig eller nånting, jag svarar på alla frågor om jag får några. :)

 

Men ialf, vart inge skrivande igår för jag sov hos Älsklingen + var trött igår så orkade

 

inte skriva endå XD

 

 

Men Måndag morgonen började ialf att man vaknade hemma och åkte iväg till praktiken,

 

jobbade från 9 till 12 då.

 

Fanns inte så mkt att göra så jag fick sluta tidigt, skönt på tanke att det var måndag den

 

dagen som är jobbigast på hela veckan.

 

Men ialf då vart det åka till skolan och hejja på dom och berätta hur jag har det på

 

praktiken och så.

 

Sen blev det stan och hämta busslista och sen blev det åka hem till Älsklingen.

 

När man kom dit drack jag kaffe och läste tidningen tillsammans med hans syster och

 

deras mamma. :)

 

Sen när älsklingen kom hem från sin praktik så åt vi Potatis och köttbullar och sås och lingonsylt. Namm namm

 

Efter maten gick jag och han in till andra lägenheten och såg på tv och sen fikade vi

 

kvällsfika med anna-maria. och surrade skit.

 

Fick även en grejj av pojjken min =P

 

En träningströjja och ett par shorts, ni ska bara veta hur skön dom är, shitt asså XD

 

Efter vi fikat så kallade sängen då var det bara att sova.

 

Idag den 8de  så vaknade man tsm med älsklingen armar runt sig, mysigt värre.

 

Men där kunde vi inte ligga länge och dra oss inte för 8 gick min buss till Birsta.

 

Stod och väntade på den kl 8 men tror ni de kom, nääääääääää

 

Den kom 8 min senare, men så tänkte jag men det gör ju ingenting för 77an går ju inte

 

förrns halv 9 som jag skulle åka med från birsta.

 

Men där hade ju jag fel, den gick kvart i, men i busslistorna och på nätet stod det halv 9.

 

Så där satt jag 40 min och frös som fasiken, så var ju bara lite kall om händerna när jag

 

väll kom till praktiken. -.-'

 

77an kan ta sig nånstarns, ska in på informationen imr och klaga på DIN TUR!

 

Ska även träffa lill gumman Tiffie med<3 och sen blir det att fara till Älsklingen och vara 

 

med han.

 

Men nu säger jag godnatt efter en lyckad dag med praktik där jag idag fick trycka

handdukar. + bakningen hemma och teori pluggande och rensning i dator.

 

Skriver mer imr, och då hoppas jag att ni kommenterat ;)

 

Hejdåååååååå! :)

  

ÄLSKAR DIG MIN TOMMY LUNDIN! :)<3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Angelica Johansson - 7 februari 2011 00:05

Hej

 

Denna gång blir det inget skrivande om helgen, kan berätta om helgen imr.

 

För klockan är 00.10 och jag har praktik imr, går in på sista veckan på min praktik.

 

Ses imr.

 

 

Hejdå :D

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards