ankan04

Alla inlägg under augusti 2011

Av Angelica Johansson - 22 augusti 2011 20:32

Tjeeenaaa. :D


Imr börjar skolan , sjukt tråkigt.


Börjar 3 året så bara 1 år kvar.


Just nu så har jag nästan nyss duschat o nu sitter jag o pratar med Älsklingen på Skype :D


Tittar lite på tven sammtidigt,  Barnaskrik o Jäkelskap.


Ska snart fika o sen smsa med Älsklingen o prata med han i telefon en stund sen sova<3



Imr blir det kliva upp o fixa sig o klä på sig o fika,


sen åka till stan vid 11.32


Vid 12 ska jag träffa älsklingen i stan<3


Ska vara med han en timme, för klockan 1 börjar vi i skolan båda 2 :/


Trist men sant..........



Men skriver mer imr kväll kanske.


Dagens bild. :D


På mig o Älsklingen<3


 


Av Angelica Johansson - 15 augusti 2011 21:33

Tjenixen bloggen!

 

Har varit dålig på att uppdatera sista tiden, de märks verkligen att man har sommarlov.

 

Men är inne på sista veckan nu, trist som faaasiken :/, längtar ju absolut inte. -.-'

 

Få ny mentor o nya elever, nja inte okej :O

 

Helgen som var så var man hos syster med älsklingen.

 

Jag o älsk tog tåget dit o sen så åkte vi hem idag till Timrå med syster o Anton.

 

 

Stora syrran o Anton ska vara här tills på Onsdag.

 

I Ånge så handlade vi o fiskade o spelade wii o spelade Skip- Bo o myste på bara med syster o Anton.

 

Denna vecka så händer dessa saker.

 

Idag: Inget speciellt.

 

Imr: Vet inte

 

Onsdag: Åka hem till Älsklingen o vara där tills på söndag.

 

Torsdag: Hemma hos älsk

 

Fredag: Selånger med älsk

 

Lördag: Selånger med älsk

 

Söndag: Selånger med älsk

 

Händer väll massa mer med denna vecka.

 

Men ska ta vara på denna sista vecka på sommarlovet nu.

 

Så kmr inte blogga förrns på söndag kanske.

 

Men ha det bra till dess alla bloggare o Läsare!! :)

 

Dagens bild: På min fina Älskling!!<3

 

ÄLSKAR DIG SÅ MKT MITT HJÄRTA!! <3

 

 

 

Av Angelica Johansson - 9 augusti 2011 22:26

Tjah Tjah Bloggen! :)

 

Inte skrivit på 9 dar, har varit i Rättvik o sen när jag kom hem orkade jag ej skriva.

 

Igår så åkte vi till älsklingen med så vart inget skrivande då helr.

 

Idag har vi städat hans rum o sen har vi typ bara varit inne o sett tv o så.

 

Var på affärn åt hans mamma en snabbis med o handlade mackor, köpte även lite Godis o Chips o Dricka till oss själva x)

 

Efter affärn så la vi oss i hans säng o såg Pochantos 1 o sen såg vi Allsång på Skansen o sen Pochantos 2.

 

Nu ska vi till o fika o sen gå o sova.

 

Sammtidigt som jag fika ska jag försöka ladda upp resten av bilderna från Rättvik på fejjan.

 

Men får se när vi syns nästa gång.

 

Dagens bild på mig o hjärtat från Rättvik.<3

 

Hej då!! :)

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards