ankan04

Alla inlägg under september 2011

Av Angelica Johansson - 30 september 2011 07:17

Hejsan!

 

Börjar med att gratta Martin som fyller 18år idag o Marita som fyller 17 år idag.


GRATTIS GRATTIS!


Hoppas ni får en bra dag! :D


Orkar igentligen inte blogga så tänker inte skriva så mkt.


Ska snart dra på skolan, slutar 2 idag sen blir det hem till älsk o vänta på han.


Han slutar på sin praktik klockan 4 idag.


Igår tog Timrå hem sin första 3poängare mot linköping. Känns skööönnt!!! :)


Men ska dra nu skriver kanske mer ikv :D


Hejdååååååå! :)

Av Angelica Johansson - 29 september 2011 07:12

Tjolaloooo!! :)

 

Igår hade vi tema dag på tonhallen från 9 till 4.


Det handlade om att vilka saker man komma ha kontakt med längre fram tex Skatteverket o Polisen o Mitthem och Csn o massa andra.


Det var riktigt intressant att lyssna på, men lite mkt på en gång att ta in så mkt information.


hände massa annat igår med men det tar vi inte här, blir så ledsen om jag måste skriva det.


Ialf ska snart dra på skolan, gympa på morron men blir att ta det lungt för är fortfarande lite förkyld..


Så det blir styrketräna lite grann, sen hoppas jag att dagen bara flyter på som vanligt.


Men ska göra mig klar till skolan jag.


Skriver mer ikv.


Blir ingen dagens bild så ni vet.


Inte ork o lust att lägga ut nån.


Hejdåååå! :)


Av Angelica Johansson - 29 september 2011 07:12

Tjolaloooo!! :)

 

Igår hade vi tema dag på tonhallen från 9 till 4.


Det handlade om att vilka saker man komma ha kontakt med längre fram tex Skatteverket o Polisen o Mitthem och Csn o massa andra.


Det var riktigt intressant att lyssna på, men lite mkt på en gång att ta in så mkt information.


hände massa annat igår med men det tar vi inte här, blir så ledsen om jag måste skriva det.


Ialf ska snart dra på skolan, gympa på morron men blir att ta det lungt för är fortfarande lite förkyld..


Så det blir styrketräna lite grann, sen hoppas jag att dagen bara flyter på som vanligt.


Men ska göra mig klar till skolan jag.


Skriver mer ikv.


Blir ingen dagens bild så ni vet.


Inte ork o lust att lägga ut nån.


Hejdåååå! :)



Av Angelica Johansson - 27 september 2011 07:13

Tjennaaaa bloggen o alla läsare! :)


Nyss sagt hejdå till älsklingen som åkte på sin praktik.


Men jag kom på en sak, vad ska jag skriva om här på bloggen tkr ni?


Om ni kommer på nått kan ni väll skriva det här eller kontakta mig på fejjan!


För alla som läser vet ju säkert vad jag heter på fejjan? :P


Men ialf idag är det skola som vanligt, fast idag är det tisdag så det är gympa idag.


På gympan ska jag styrketräna lite grann för jag är förkyld har jätte hosta med segt slem.


Efter gympan blir det lunch o sen lär väll dan flyta på som vanligt.


Slutar 15.25 idag, då ska jag åka hem till killen o vänta på han.


Sen ska vi fara hem till mig :D


Vet inte vad vi ska göra men nått hittar vi alltid på! :)


Men ska snart gå och väcka killens syster Angelica som sover, för vi ska ta bussen om ca 45min till skolan.


Men skriver mer imr. :)


Men HOPPAS ni kmr på nått =P


Dagens bild: En sjukling :/


 

Hejdåååå! :)




Av Angelica Johansson - 26 september 2011 07:03

Tja Tja bloggen o alla!


Helgen har som vanligt spenderas med Älsklingen! :)


I fredags efter skolan så åkte jag o Älsklingen hem till mig där det vart film maraton typ resten av dan/Kvällen


I lördags var vi på höstrally tsm med Mamma o Thomas o Sanna o Bylund o massa andra räggeers! <:


Det man gör på höstrallyt är att man åker runt i en bil och stannar lite då o då o läser frågor o gör manuella frågor :D


Men det är väll det enda jag tänker skriva om dt.


När vi kom hem från rallyt så åkte vi hem o lämnade saker o blänge till på hockeyn som slutade med 4-5  mot Djurgården :(


Timrå ik- Djurgården 4-5 :/


Efter det så for vi ner på allamanda jag o Sanna o Tommy o Bylund, för Bylund bjöd oss på mat där.


Tommy o jag tog kycklingsallad med Vitlökssås o Sanna tog blandsallad med Vitlök.


Bylund åt kebab pizza han :D


Efter vi ätit så gick Bylund hem o jag o Sanna o Tommy gick på ica o köpte lite gott till kvällen.


När vi gick hem så stannade Sanna hos Michelle o jag o Tommy gick hem.


När vi kom hem såg vi Fångarna på fortet o myste ner oss i soffan med varsin Monster Energy o chips o Morötter o Vitlöksdipp. Namm Namm.


Det var det jag hade att berätta om helgen.



Just nu en måndag som denna så ligger jag i sängen hos älsklingen.


Fikade med han för ett tag sen o sa hejdå.


Jag själv ska snart klä på mig och gå o borsta tänderna o sen kolla runt lite på datorn o sen ta bussen till skolan! :/


Men skriver mer på tisdag elr ikväll.


Får se hur slut jag är efter dagen =P


Dagens bild: På mig o min Prins! :)


  

Älskar dig så mkt hjärtat mitt! <3


Hejdå bloggen o alla lässaaarreee!! :)

Av Angelica Johansson - 23 september 2011 09:47

Tjenixeeeen bloggen o alla läsare!! :)

 

Igår såg man juh hockey med Tommy!<3

 

Tuvärr förlorade Timrå med 1-3 :/

 

Bättre lycka imr när dom möter Djurgården hemma :D

 

Nu sitter jag på skolan o har nyss jobbat med bilderna på Krantz & Krantz familjen som jag lovat dom.
Har rast nu till kvart över 10, sen börjar lektionen.
Lektionen slutar halv 12.
Då slutar jag, för vi har inget boende idag för läraren är sjuk.
Så när vi slutar blir det att traska ner till navet med Madde o möta älsk sen gå till hemmakväll med Madde o Älsklingen o handla lite gott :D
Sen blir det att fara hem till mig o vara med hjärtat o kanske Bylund! :)
Vi får se vad dagen /Kvällen har att bjuda på idag.
Men ska dra. Börjar lektionen nu.
Dagens bild:  Blir på en fejja logga bara för att jag hatar att dom gör om hela j..... tiden!!!! :@
 
Ha en bra fredag alla läsare :)
Av Angelica Johansson - 22 september 2011 13:20

Tjennnaaaaaa!!! :)

 

Blri ett snabbt inlägg.


Har nyss haft lektion o nu rast o snart klassråd från halv 2 till 2.


Slutar klockan 2 idag. :)


Dagens lunch var ialf Fisk o Potatis, åt med Linnea idag :D


Dagens göra: Typ vara med Älsklingen äta o spela xbox o bara vara o sen ikv se Timrå- Växsjö på tven tsm med hjärttiisss :)


Men ska dra nu måste hinna på toa innan vi börjar igen! :)


Dagens bild: timrå så klart :D


Ha det bra alla. Tjingellinngg! ^^  



Av Angelica Johansson - 20 september 2011 09:55

Tjenniiisss bloggen! :)

 

Kan ju börja med att säga godmorgon!


Sitter på skolan nu, nyss haft matte.


Nu har man rast, sen vet jag inte vad vi ska göra.


På lunchen idag är det Kalops, blir att man går till matsalen med Linnea o äter där.


Har rast nu pga att vi inte har nån gympa idag, vi fick ingen hål timme ist ska vi få sluta tidigare nån dag i veckan. =P


Idag efter skolan blir det att träffa Älsklingen på stan o sen åka hem till han.


får väll se vad som händer idag. Blir väll kanske bara mysa på o spela xbox o Playstation kanske :D


Får även veta en rolig sak idag, HOPPPAS HOPPAS HOPPAS verkligen vi ska göra det!! :)


Men tänker inte säga vad här x)

Ja det var väll allt för idag.


Har ni några frågor eller funderingar är det bara att kommenters här! :)


Dagens bild: En bild på mig o Älsklingen bara för att jag älskar han så mkt! :)<3


Älskar dej gubben min!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

  

Ha en bra dag ses imr!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards