ankan04

Direktlänk till inlägg 30 januari 2013

Praktik och slappning

Av Angelica Johansson - 30 januari 2013 23:07

Tjena allihopa! :) Gått bra idag på praktiken. :) Efter praktiken mötte man upp mamma på Biltema och åkte bil hem. :) När vi kom hem sov jag en stund. guud vad skönt det var. Sen vart det dags för dagens middag som idag blev pyttepanna. Sedan har man barat legat och slappat i sängen och slö tittat på tv. Nyss duschat och fika. Nu blir det sova för praktiken kallar imorgon . Halv nio till fyra. Puuhh :p Aja bara kämpa på. Snart helg. Sov gott allihopa! :) ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Johansson - 9 juli 2013 21:31

9815035190

Av Angelica Johansson - 6 mars 2013 22:00

Bloggen ligger nere för tillfälle så alla vet.

Av Angelica Johansson - 3 mars 2013 11:10

Hejsan. Förlåt för dåligt bloggande. Men har inte haft ork och tid. Ska bli bättre . Lovar....

Av Angelica Johansson - 20 februari 2013 07:25

Hej förra helgen var jag o killen o stora syster på Stiftelsen! :) as bra var dom. Tränade i söndags. Nu i veckan ligger jag sjuk. :'( Därför det inte blivit mycket till blogga. Det var allt jag hade o säga. Nu ska jag fortsätta sova. Kryper ner u...

Av Angelica Johansson - 14 februari 2013 18:44

Tjenixen. Ska börja med att säga glad alla hjärtans ? dag. Denna vecka har spenderats med och jobba och träna. Så har inte hunnit blogga. Just nu ialf sitter vi på hockeyen. Timrå möter Luleå.. :) Är här med moster och Morbro och Tommy. Nee vi får ...

Ovido - Quiz & Flashcards