ankan04

Alla inlägg under juli 2010

Av Angelica Johansson - 29 juli 2010 23:37

Tjena! :)

 

Idag har man varit med Bylund, sen vid 16.30 åkte han och jag med Tuula till Norrporten Arena för att jobba på fotbollen :D

 

Vi jobbade som publikvärdar, kolla folk väskor och kolla så folk inte står i trapperna så dom täcker utrymningsvägarna ifall det skulle hända nått.

Det började spöregna en snabb skur så då var man blöt från klockan 18.30 till 22.00 när man kom hem :/ Det kanske inte va så kul men sen kom solen :D

 

Det var faktiskt kul att jobba, Matchen slutade 2-2 mellan Gif och Hammarby :)

 

Nästa hemma match i Norrporten Arena är 9 Augusti! :D

 

Se om man kanske jobbar då med! :P

 

Nu blir det att se klart reprisen på Allsång på skansen, sen sova :)

 

Skriver kanske mer imr! :)

 

Heeeeejdddåååååååå!! :)

 

  

Av Angelica Johansson - 25 juli 2010 12:35

Tjena regniga söndag! :)

 

Så vad ska man hitta på idag då? :O

 

Eftersom det regnar ute, man får väll kanske dra på birsta med folk.

Perfekt väder för det idag, men får väll se hur det blir med dt.

 

Förlåt att jag inte skrivit på länge,men har inte pallat skriva.

 

Men skriver mer ikv. Nu ska jag hitta på nått :)

 

Hejdå :D

 

 

  

 

 

Hej

Av Angelica Johansson - 21 juli 2010 00:36

Tjena bloggen, saknat mig?

 

Nä täkte väll det, Sorry för dålig uppdatering men jag är sjuk, har inte orkat suttit vid min kära dator nå mkt. Har halsfluss ialf :(

 

Var till läkarn igår och fick reda på riktigt att det var halsfluss för jag trodde ju bara att det var det, men så varre. Så igår fick jag pencelin som heter Kåvepenin, men idag när jag vaknade märkte jag att jag var allergisk mot dt, var alldeles röd flammig på händer och fötter.

 

Så då ringde Mamma läkarn så jag fick komma och kolla mig. Det var allergi jag hade, så då fick jag något sött i en kopp jag skulle dricka, sött som fasikeen var det kan jag lova.

 

Jag fick ju naturligtvis en ny medecin också som hette nått konstigt, är kapslar ialf så nu ska jag testa den och se om dt funkar bättre.

 

Men den andra medicinen funkade juh den med, men jag vill inte va alldeles röd flammig bara fatt jag äter den :(

 

Nästan inge ont i halsen nu längre, så jag blir ju piggare :)

 

Var på Holmöbrygga ikväll med några ur Hillbillys och fikade :D

 

Trevlans hade vi :D

 

Så nu ska jag sova :)

 

Men jag skriver nån dag när jag har ork :P

 

 

Hejdååå! :)

 

 

  

 

Av Angelica Johansson - 16 juli 2010 14:40

Tjeeenaaaa! :)

 

ÄNTLIGEN HELG, Men jag har ju sommarlov satt det är inget speciellt med helg :)

 

Gårdagen började med att jag vart väckt av min kära lilla syster klockan 12.30 :O

 

Hon tyckte det var på tiden att jag klev upp, hon kanske hade rätt där  :)

 

Sen när man klivit upp så satt man sig och åt frukost och sen

satt jag mig här och kollade runt.

 

När klockan blev runt 15.00 åkte vi på birsta jag och Mamma och Sanna, vi gick in på biltema och köpte spik och klårtabbleter till poolen och en grejj man har klårtabletterna i.

 

När vi kom hem blev det att äta kött och potatisgratäng, Mummsss! ;)

 

Sen åkte vi cab bort till Siv och Arne, vi skulle dit och hälsa på. Jag och Sanna badade också i deras pool :P

 

Sen åkte vi hem och kollade på tv sen skulle man gå och lägga sig. Men då gick jag ut klockan 01.00 ist och pratade med Magnus och Markus. Var ute med dom till klockan 02.00

 

Vi satt på Markus altan ochn snackade, sen gick jag och Magnus hem, Vi skulle hem och sova :)

 

Idag började dagen klockan 13.00 att mamma kom och sa att jag skulle kliva upp, så då var det bara att göra det.

 

När man kom upp vart det äta frukost och sen ut och bada i poolen med Sanna :P

 

Nu har vi nyss badat klart och nu vet vi inte vad vi ska göra! :/

 

Men men kmr väll alltid på nått.

 

Det är ju bara 30 grader i skuggan och 40 i solen :O

 

Men skriver mer imr :D

 

Ha en härlig steeeehkaaannddeee dag iddaaag ;)

 

Hejdååå! :)

 

  

 

 

Av Angelica Johansson - 15 juli 2010 13:43

Hej har varit dålig uppdatering här sen i fredags, har inte orkat skriva. :)

 

Men men kan ju berätta vad som hänt sen i fredags :)

 

Lördags: Var jag med Hillbillys nere på Lögde och ställde ut bilarna. Vi var 7 st bilar som ställde ut oss.

 

Söndags: När jag vaknade fick jag reda på att mammas ex körde ihjäl sig i en mc olycka i lördags. :( :'(

 

Sen vid typ 20.00 på kvällen var jag med Joe, vi gick ner till vattnet och satt oss där och pratade och lärde känna varann :)

 

Har ju bara pratat med han en gång innan söndagen, men men medans vi satt där så började de regna och åska och blixtra :/ Det var lite tråkigt. Sen vid 23.00 så skulle han hem, så då gick jag hem i regnet :(

 

När jag kom hem fick jag gå upp på taket med Thomas och med pressäningar för det regnade in, men det hjälpte inte, så nu har vi vattenskada inne :(

 

Måndags: Åkte jag och Mamma och Sanna ut till Tynderö och åkte båt med Morfar och Moster och hennes karl Bengt också var det ju jag och Mamma och Sanna också då.

 

Vi åkte ut till Sandspandsviken och badade, det var bara 13,2 grader i vattnet :O

 

Men vi badade endå jag och Sanna och Moster :D

 

Tisdags: Hände inte så mkt

 

Onsdags: Då badade jag och Sanna i våran pool vi köpt :D

Sen så städade vi våra rum och nedervåningen, när vi gjort det åkte vi till Lögde med Mamma och Thomas och tog oss ett kvällsdop :D

 

Torsdags: Idag vet jag inte vad som händer vi få se. :)

 

Hejdå skriver mer ikv, laddar upp lite bilder sen veckan :D

 

                                      

  

 

 

 

Av Angelica Johansson - 9 juli 2010 23:09

Hejsan! :)

 

Vaknade klockan 13.00 idag av att lilla syster kom in och väckte mig :/

 

Så då klev man upp och åt frukost det vart Yoghurt och Musli och en limp macka med Nutella på :P

 

Sen spelade man kort med Sanna och sen la man sig på studsmattan och Stheekte med henne :D

 

Men solen gick i moln typ hela tiden. :(

 

Men så fort den kom fram igen så vart det varmt och skönt.

 

Sen åkte jag och Mamma och Thomas på Birsta.

 

När vi kom till Birsta så hoppade jag och mamma av på Cupolen för vi skulle in och kolla vad det var för fel på min digitalkamera , men det var ett fabriks fel bara, tur det :)

 

Så han sa att vi skulle åka dit vi köpt kameran  för alla affärer har 2 års garanti på kamerer. Så den garantin har jag kvar för att jag fick min kamera förra julen bara.

 

Sen när jag och Mamma varit där så gick vi till Willys och handlade lite, sen till Biltema och handlade lite och mötte Thomas, som kom från byggmax. Han var där och köpte virke till taket :D

 

Sen var vi på massa fler affärer sen for vi hem och gjorde sallad. När vi kom hem satt Bylund och Peter på bron och väntade på oss, Hihi. Sen när vi ätit for jag och Mamma och Bylund ner till klubben och fixade lite och sen for vi till Lögde och tog ett kvällsdopp :D

 

Men det var bara jag och Mamma som badade, nu sitter jag här med Bylund och Sanna och tittar på filmen, en massa Grynet.

 

Hon är så dåålig hatar henne -.- men ser den för att vara snäll med dom men aja.

 

Ska väll sova sen när filmen är slut och när Bylund åkt hem. men först blir det fika och sen borsta tänderna :D

 

Ska upp tidigt imr bitti, ska upp klockan 09.00 för klockan 11.00 ska vi vara i Lögde med Hillbillys :D

 

Så skriver imr kväll innan jag lägger mig :)

 

Ses imr, Sov gott :D

 

  

 

 

Av Angelica Johansson - 9 juli 2010 01:16

Tjeeeeenaaa! :)

 

Idag vaknade man klockan 10.00 klev upp och fixade frukost sen ut i solen och fikade ute i ute möbeln :D

 

Mysssiggt med sooool :D

 

Sen när man fikat klart gick man in och fixade sig och ringde Bylund och frågade om han hade lust att hitta på någonting idag.

 

Det hade han som tur va, så efter han hade ätit frukost kom han och roade mig :D

 

När han kom så såg jag filmen Click hade bara sett 30 min på den så medans jag såg till 39min så fipplade han på med sin dator :P

 

När jag sett klart så åkte vi hem till han och hämtade pengar och en inköpningslista, för han skulle handla lite grann.

 

Vi åkte till Lidl :)

 

HAHAHAHA ni ska bara se hur långt det är från han och till Lidl, han bor typ bara 4 min ifrån x)

 

När vi varit på Lidl träffade vi min moster och mina 2 kusiner och en av mina kusiners tjej och en av mina kusiners barn :D

 

Inväcklat detta lät men så vare, så då stod vi och pratade med dom en stund.

 

Sen åkte vi hem till Bylund så han fick äta middag, han gjorde Korv och Bröd, jag fick också en :)

 

Wihhooo glad tjej (Y) Korv med bröd är så gott :)

 

Sen när han ätit så åkte vi på Ica och handlade lite mumma :)

 

Hehe sen hem till mig så jag fick äta middag, det vart

 

Kötbullar och Stuvade makaroner.

 

När jag ätit så såg vi klart Click, sen gick vi ut och hade

vattenballongs krig. :)

 

Sen gick vi in och spelade kort och såg tv och kollade datorn och så :D

 

Sen åkte Bylund hem 00.31 då la jag mig i sängen, men han inte lägga mig nästan förrns Joe ringde mig :)

 

Så pratade med han en stund och kollade mailen, så nu skriver jag här :)

 

Tänkte ladda upp lite bilder jag knäppt sen Juni/Juli månad :D

 

Hoppas ni kmr tycka om dom, för det gör jag :D

 

Tog bilder när Brolle spelade igår på Gf men vart inge bra för min kamera är fucked up, för dt är en svart prick på skärmen hela tiden, plus det tråkiga är att det blir på korten med :(

 

Men ska lämmna in den imr så jag får veta vad det är för fel :/

 

Men nu ska jag ladda upp bilderna så ni får se och sen ska jag börja se på film, få se hur långt jag hinner se innan jag somna :)

 

Ha en toppen dag imr i värmen :D (Y)

 

Hejdå! :)

 

                                                                

 

 

 

 

Av Angelica Johansson - 7 juli 2010 18:03

Tjeeenaaaa! :)

 

Vet att jag varit dålig på att uppdaterat här, men nu är jag tbx :D

 

Har ialf varit i Vilhelmina med min kompis och hans familj. Kul kul :P

 

Idag har vi rivit vårat tak, hus taket.

 

Efter det så gick jag och duscha och nu blir det att äta snart.

 

sen ikväll drar man på gatufesten med familjen och mammas kompis och hennes barn, vi ska se BROLLE! :D

 

Skriver mer imr, nu ska jag börja skriva varje dag igen, försöka ialf x)

   

  

 

 

Brolle på bild :D

 

 

HA EN TOPPEN KVÄLL,

 

 

FÖR DET SKA JAG HA! :)

 

 

HEJDÅ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards