ankan04

Alla inlägg under december 2010

Av Angelica Johansson - 28 december 2010 22:38

Tjenaaa! :)


Ser att det är många som följer min blogg det tycker jag är kul, men när ni endå kolla så släng in en kommentar! :)<3


Men nu ska jag berätta vad jag och lilla Syster och Pappa och Sylvia pappas tjej gjort idag.


Började med att man vaknade klockan 11 typ och då åt man frukost och gjorde sig klar för att gå till busshållplatsen och sen åka till Skellefteå och gå i deras galleria som är som In i Sundsvall nästan fast en plan större...


Sen när vi hade vandrat klart och kollat på allt så gick vi och åt på en pizzeria som heter Dallas, jag och Sanna åt hamburgar och Strips och Sylvia och pappa pizza och kebab.


Sen när vi ätit gick vi tillbaks in och kollade i gallerian en stund till. Men vi hittade inget så då åkte vi hem. När vi kom hem så satt jag mig vid datorn med godis påsen och vira blåtira dricka och lyssnade på hockeyn.


Men jag kunde liga gärna sluppit lyssna på hockeyn, vi loosade med 0-4 mot Färjestad. :'(


Sen efter jag lyssnat klart på det så chattade jag och sen såg jag I love you Philip morris som jag sett en gång förut.


Nu ska jag forsätta chatta och sen ska jag be min lilla pojjke ringa. :)


Sen ska jag väll sova.


Morrondagens planer.  Vi ska kanske åka och bada i Skellefteå på badhuset, men det beror på om vi får tag i nån bil.


Men skriver mer imrn, Nu kommer det bilder från dagen idag :)


Peace! //Ankan


             

Av Angelica Johansson - 27 december 2010 00:30

Hejsan. Har inte bloggat på ett tag nu för på annandan jul så åkte jag med syster till Lövånger (10 mil från Umeå) Tar ungefär 5h att åka buss.

 

Det var ju bara lite jobbigt, så nu är jag här hos Pappa och hans tjej med syster.

 

Ska vara här tills på Torsdag, då åker jag hem men syrran stannar kvar.

 

Så då ska man åka buss 5h själv :O

 

Shittt assså, jobbigt

 

När man kommer hem ska jag slänga in packningen i bilen och sen sätta mig på buss  609 och åka till birsta och shoppa lös med lill gumman<3

 

och sen ska jag till min älskling, för på torsdag har jag inte träffat han på 8dar.

 

Saknar min pojjke :'(<3

 

 

Men ialf, när vi kom fram så gick vi hem till Pappa och satt bara och pratade och kolla runt på datorn. sen åt vi taco =P och såg nån film och sen var det natten.

 

 

Idag har vi inte gjort så mycket, vi gick till ett ställe som heter varuhuset och kollade, ser ut som dollar store ungefär.

 

Vi köpte lite dricka och chips och sånt gott.

 

Sen gick vi hem och började laga mat, idag blev det makaroner och köttbullar.

 

Sen blev det att slappa vid datorn och sen la jag mig och sov en timme.

 

Sen så såg vi film, ikväll blev det Farsan.

 

Har set den ett antal ggr, men lika bra endå. Men jag och Sanna såg den för Sylvia och Pappa har inte sett den.

 

Nu ligger man i sängen och chattar lite och skriver på bloggen och lyssnar på Jay smith, han som vann Idol 2010 i år.

 

Nu ska jag smsa lite med Älsklingen elr ringa han och sen ska jag sova tänkte jag. För imr ska vi kanske åka och bada på badhuset i Skellefteå. :O

 

Tkr inte om att bada men får väll gå för denna gång då.

 

Men ska dra nu, skriver ett litet inlägg imr :)

 

Over and Out// Ankan :D

 

  

 

 

 

Av Angelica Johansson - 25 december 2010 23:17

Silver Testet i slutet av 2010
 

Du

1.Kön? tjej

2.Namn? Angelica Johansson

3.Födelsedag? 5 Januari

4.Hårfärg? typ Ljusbrun

5.Ögonfärg? grön/blåa 
6.Längd? 177 cm
7.Hur gammal e du år 2054? 61

8.Mobil nummer? Får ni inte veta! ;)

9.Har du facebook? ja
10.Skriv vad din bästa spotify lista heter? Fest! ;)
 

Vänner
1. vad heter din bästavän? Christoffer Bylund, Tiffanie Pettersson.
2.Vem kan du lita på mest? Båda

3.Bor närmast dej? Christoffer Bylund

4.Har fint hår? Tiffie :)

5.Vill du ha fler vänner? Nja

6.Skulle du kunna dö för någon? Ja
7.Hatar du någon? A ;O

8.Låtsas du va vän med någon du inte vill vara vän med? Nej

9.Vem tror du att du kommer ha kontakt med längst? Christoffer Bylund

10.Vem har du känt längst? Christoffer, han har jag kännt sen 7an :)

Familj

1.Hur många antal familjemedlemmar? 4…
2.Vad heter din mamma? Anna-Lena

3.Vad heter din pappa? Eddie

4.Har du några syskon?  3 systrar
5.Bor du hos dina biologiska föräldrar? ja mamma
6.Kommer du från din pappa eller mamma? Pappa så klart! :)
7.Din närmaste? Mamma
8.Vem är hetast? Min Pojjke så klart! ;)

9.Vem sköter städningen? Alla men mest mamma och thomas
10.Kommer du föralltid älska din familj vad som än händer? Alltid!

Du föredrar 

1.Saft/Vatten? vatten
2.Adidas/Nike? adidas

3.Stövlar/Pumps? Stövlar

4.Chips/Godis? båda
5.Sthlm/Gbg? stockholm
6.Sex/Förhållande? Förhållande.
7.Vinter/Sommar? SOMMAR
8.Pool/Havet? Pool
9.Iphone/Sony Ericsson? Inget av dom XD
10. Mobil eller dator? Mobil

Är/Har du?

1.Är du oskuld? Nej

2.Har du haft sex? Jajamäänn :)

3.Har du någonsin rökt? Ja

4.Har du bitit någon? ja min pojjke! XD

5.Har du bajsat på dej? nej
6.Är du gravid? Näää!
7.Är du smsnörd? Haha ja det kan man säga! ^^
8.Har du en hund? Nej jag har söta missar ist..
9.Har du en hjärna? JA!

10. Är du dum som gör detta testet? nej jag är inte dum, jag har tråkigt!
 

Nått test bara XD


Av Angelica Johansson - 25 december 2010 23:03

Hej och god forsättning. :)

 

Julen har varit bra! :)

 

Men nu vill jag veta vad ni tkr om min nya header! :)

 

 

 

eller ska jag ha gammla =P?

 

 

Ps: Älskar min pojjke mest av allt! :)

 

 

//AnkaN

 

     

Av Angelica Johansson - 23 december 2010 15:22

Tjena bloggen! :)

 

Dt var ett tag sen, så nu blir det 3 inlägg igen. =P

 

Börjar med den 21/12 :)

 

Då var man i aulan på skolan och tog jullov med klassen och alla kompisar från andra klasser! :)

 

Sen vart det stan med det vanliga gänget. Sen så åkte man hem och bara softade :)

 

22/12 Igår var jag bara med Bylund och tog det lungt och slog in dom sista julklapparna och så :D 

 

23/12 Idag har man varit på birsta med Mor och låsas Pappa och Bylund. Vi har handlat lite mat och snacks till ikväll! För ikväll ska vi spela bingolotto på uppesittar kvällen.

 

Just nu gör jag och Bylund typ ingenting, sitter vid varsin dator.

 

Jag lyssnar på musik jag, just nu Sean banan- Gott nytt jul XD

 

Men ska väll plugga lite körkorts teori nu tänkte jag.

 

Så jag gjort det en gång före jul ialf.

 

För det lär inte bli nått sånt denna julvecka. Har annat att tänka på då.

 

Men nu ska jag plugga och vänta på syster och hennes kille och deras son som är på väg från Ånge och hit =p

 

Kommer inte skriva nå blogg nu förrns nån gång efter jul. Men ha en förjävla bra jul allihop för det ska jag..... :)

 

Kraaaaaaaaaaaaammmmmm! //Ankan :D

 

     

 

Av Angelica Johansson - 20 december 2010 23:09

Hej bloggen! :)

 

Min tidiga julklapp jag fått av Mamma och Thomas idag! :)

Tack Tack!<3<3<3<3

 

  

Av Angelica Johansson - 19 december 2010 16:21

Tjah! :)

 

Har inte bloggat nånting i helgen för jag har inte varit hemma. :)

 

Så då blir det 3 inlägg i ett, bra va? :)

 

Ska börja med att berätta om fredagen! :)

 

Fredag: Dagen började med skola och sen efter skolan blev det stan med världens bästa<3

 

Sen efter stan så åkte man hem till Älsklingen för jag skulle sova där.

 

När vi kom till han så la vi oss i hans soffa och myste och såg på tv fram till halv 7 för då var han tvungen att dra...

 

Han skulle på innebandy träning, så medans har var på träningen så satt jag hemma hos han själv. :/ Jag såg på tv och satt vi hans dator. :P

 

Vid 8 tiden kom han och Johan hem igen, Jipppiii! :)

 

Så då myste jag och älsklingen igen och såg på tv med Johan och så, sen vid 11 tiden då somnade jag på älsklingens mage<3

 

Myssiggt<3

 

Sen resten av kvällen'/Natten så myste jag och älsklingen<3

 

Lördag: Vaknade jag och älskligen och Johan klockan 1 tiden ungefär då klev vi upp och såg tv och kollade när min buss gick hem. Åkte hem klockan 3 ungefär med bussen,

 

När jag kom hem så spenderade jag resten av kvällen tsm med Bylund, han sov över med.

 

Söndag: Vaknade klockan 10 och klev upp tsm med Bylund, sen vart det frukost och sen lite dator.

 

Vid halv 12 så åkte vi på ica och pantade och sen for vi hem till han och skottade lite granna, för det snöar ju som fassikkeeen idag. -.-'

 

Och nu sitter man här hemma och lyssnar på julmusik och ska snart följa med Mamma och hämta våra pizzor i sörberge! :)

 

Är hungrig som fassikkeen XD

 

Men ska dra nu. Skriver imr när jag kommer hem från birsta.

 

Efter skolan imr så ska jag och Bylund och Tiffie åka och julhandla i birsta.

 

Men ha en skön söndag// Ankan

 

Nu ska jag bjuda på lite bilder :)

 

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Angelica Johansson - 16 december 2010 23:30

Tjaah! :)


Vaknade halv 7 imrse och kollade ut och det var snöstorm kulll elr så inte -.-'


Vill inte ha nå mer snö, men nu ska jag inte bara säga negativa grejjen med snö utan kan också säga possitiva för det finns ju faktiskt nånting possetivt med snö, joo det blir varmare.


Var ju bara 5- imrse betydligt skönare en 15-


Men ialf skolan har rullat på som vanligt idag.


Vi dansade bugg idag på gympan, skojssigt faktiskt.


Så nu kanske det blir att gå och dansa i Januari till Martinez XD


Faktiskt kul att dansa! ;)


Men jag är inte så duktig men men man kan inte vara bra på allt.


Efter skolan vart det stan med Ante och Tommy och Tiffie<3


Vi härrjade på som vanligt, Ni skulle sett Tiffie, hon skulle fälla Ante men då halkade hon så hon for i backen. XD.


Fassiikkeen vad kul det va asså.


Vid 5 tiden åkte man hem, och åt och satt sig här vid datorn.


Har typ spenderat hela kvällen med att sitta här vid datorn. Men ska sova nu, John blund kallar men först ska jag prata med Älsklingen i telefon några timmar! :)<3


'innan jag drar ska jag säga grattis till Ante som fyllde 19idag, Grattis, Grattis!! <:




http://www.youtube.com/watch?v=Hm3HJiwIVDU&list=FLkQvGgz5FG0w&playnext=1


Godnatt alla bloggare/blogg läsare// Ankan" :) 


Ovido - Quiz & Flashcards